Gå til innhold

Jeg har masse hår i ansiktet (type hvitt "dun") Hjelp, nå vil jeg ikke ha det slik lenger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt det slik i alle år, og har fått håret kommentert mange ganger. QSærlig hvis jeg sminker meg så kommer dunene frem. Mange ganger i sollys så ser det ut som om jeg har tynn pels i ansiktet. Hårene er lyse, men likevel mange. Jeg napper bort de på overleppa, og de på haken som er "striere" og står rett ut. tar også de lengste rundt om kring i ansiktet. Men etter å ha nappet får jeg kviser i stedet... så hva er verst... jeg har generelt kvisete hud i tillegg. Så huden min er ikke pen. Ingen hormonorøver er unormale. Jeg har ikke cyster på eggstokene eller noe annet hormonsurr. Jeg er MEGET hormonell mellom el og mens, med sprengte pupper som vokser to størrelser riktignok. Noen som vet hva jeg kan gjøre? 

Anonymous poster hash: 5fb7d...680
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke får mørke hår, så kan du jo bruke/prøve hårfjerningskrem ? 

Skrevet

jeg er som deg, jeg vokser fjes i salong, eller jeg går til en invandrer frisør og fjerner med tråd, av og til vokser jeg selv, og av og yil bruker jeg epilator i andiktet. jeg tar ibux og paracet før hårfjerning. ca en gang i måneden.

veldig viktig å rense hud, morgen og kveld. og også gør og etter hårfjerning. bruk ansiktsvann og god krem.

Anonymous poster hash: 445f0...9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...