Gå til innhold

Noen nordfra her? (donor/ivf/riksen)

Anbefalte innlegg

Er kanskje langt mellom oss, men hadde vært stas å få kontakt, om det er noen ;-) Selv bor vi utenfor Harstad, så vi har litt reisevei. 

Både jeg og mannen fungerer utmerket, men etter 5 aborter ble det konstatert at jeg har antistoffer som ser ut for å sette en stopper for fullførte svangerskap så lenge det er han som er far. Dermed startet de på Riksen testing av alle landets donor'er for ettpar år siden og 28.februar-13 fikk vi beskjed om at det var funnet en donor som matchet meg (oddsen var ca 1:100, så her snakker man flaks!).

Nå har vi gjennomført 3 inseminasjoner uten å lykkes, så neste steg er ivf med samme donor. Foreløpig er det satt av tid til oss i uke 6, om jeg ikke husker feil. Grue/gleder oss til å gå i gang, men håper selvsagt at det skal være verdt det, in the end. 

Om det er noen nordfra som har hatt ivf med donor, hvordan har dere gjort det med uttak/innsett og opphold? Bodde dere på sykehushotellet eller hva? Ved inseminasjonene har vi jo kun reist dagsturer og det har vært "fort gjort" i den forstand at vi bare har vært hjemmefra i 15-18 timer ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144109498-noen-nordfra-her-donorivfriksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...