Gå til innhold

Kjennes ordentlige åpningsrier alltid i ryggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle jeg snakker med som har født, sier at de fikk så ekstreme smerter i ryggen. gjelder dette alltid?

Anonymous poster hash: d7efb...f7a
Skrevet

alle jeg snakker med som har født, sier at de fikk så ekstreme smerter i ryggen. gjelder dette alltid?

Anonymous poster hash: d7efb...f7a

Nei! Med nr 2 var det magen som fikk gjennomgå. Åpnet meg fra ca 3-4 til 10 cm på et par minutter bare...Kjente det kun i magen. De andre fødslene har jeg kjent det i ryggen. Særlig med nr 1 som lå med hodet feil vei.

Skrevet

for meg så var det ryggen og lårene som gjennomgikk også var det en veldig kvalmende ubehagelig følelse i magen min. men jeg fødte uten noe som helst bedøvelse så kan være derfor men heldigvis varte det bare en time og 45 min...

Anonymous poster hash: 1de03...fcd
Skrevet

Her kjentes det kun nederst i magen.

Anonymous poster hash: d13c8...3a8

Skrevet

Har aldri kjent noe i ryggen. Kun magen. Det samme gjelder ved menstruasjon.

Anonymous poster hash: 1455a...696

Skrevet

Jeg har også bare hatt det i ryggen...Ser for meg magen må heeeeeeelt jævlig?? ;/

Skrevet

Alle fødsler er forskjellige, så ikke hør på dem som sier at det alltid er ditten eller datten.

Med mine to første hadde jeg kun rier i magen og med tredje hadde jeg i ryggen også.

Noen kjenner det i lårene også, det har ikke jeg opplevd.

Anonymous poster hash: a5544...9db

Skrevet

Hatt to fødsler, men ikke kjent noe i ryggen.

Anonymous poster hash: ebf63...667

Skrevet

3 barn og har kjent kun i magen fra begynnelse til slutt :)

Anonymous poster hash: 0e721...07e

Skrevet

5 barn og aldri hatt vondt i ryggen.

Skrevet

4 barn her og kjent det i rygg, mage og lår hver gang!

Skrevet (endret)

Med første ingen smerter i rygg, men med andre hadde jeg sinnsyke smerter i ryggen.

Jeg hadde også sterke etterrier i et par uker etterpå og da også veldige smerter i rygg.

Endret av Mamma4livet
Skrevet

Hadde helt vanvittige smerter i ryggen, kjentes ut som den skulle rives i to. Men tror ikke alle har det nei, noen venninner sa de ikke kjente noe i ryggen i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 8fa2a...785
Skrevet

Jeg hadde kun smerter i ryggen frem til åpningsriene, da begynte det å stråle ned i lårene, og det var faktisk der det var verst.

Anonymous poster hash: 39886...dae
Skrevet

Tre barn her, aldri kjent noe som helst i ryggen, kun magen.

Anonymous poster hash: baf0d...3df
Skrevet

Jeg hadde all smerte i ryggen.. Har en følelse av at det ville vært mindre vondt om smerten var i magen, men det vet jo ikke jeg. Kanskje neste fødesel er det magen som får gennomgå..

Jeg var 100% sikker på at ryggen skulle knekke i 2 ved hver eneste rie. Var faktisk sjokkert etter hver gang at ryggen var like hel

Skrevet

Jeg kjente det kun i magen.

Skrevet

Har bare hatt det i magen. Ikke kjent noe i rygg. En uten smertestillende og en med ( kjente det godt uansett)

Anonymous poster hash: b12a2...478

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...