Plutselig_gravid Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 MME er og blir vanskelig. Dette er fjerde barnet og melken forsvant etter bare 2 mnd. Gikk fra overflod til nesten ingen ting omtrent over natta. Ammer kun på morgenen, men er ikke mange dråpene som kommer ut dessverre. Har ikke særlig erfaring med mme på fulltid. Babyer er jo liksom selvregulerende, men dette gjelder ikke her i gården. Eller dvs hvis babyen min får mulighet kan har drikke mme i det uendelige... Dermed er det vanskelig å vite hvor mye han skal ha og hvor ofte han skal få det. Nå lager jeg ca 200-250 ml melk til han pr måltid ca annenhver til tredje time.. Det sluker han i seg. Skriker når det er tomt, men han slutter å skrike når rapen kommer. Har prøvd å gi mer, men han har jo ikke magemål og kan som sagt drikke i det uendelige. Hvor mye drikker deres 3-4 mnd gamle babyer? Hvor ofte tilbyr dere mat? Jeg synes det er slitsomt å følge med på klokka hele tiden. Jeg kan jo ikke la han regulere dette helt selv når han er som han er. Da er jeg redd han er 100 kg innen han er 1 år.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Min fikk 150-180 da han var 3-4 mnd. Følger klokka og informasjonen om hvor mange flasker iløpet av døgnet. Min sov hele natta fra 2-3 mnd så han har fått alle flaskene på dagen. Er nå opp i 210 pr flaske 6-7mnd men får 2-3 flasker om dagen da han har 3 måltider med fast føde. Min begynte også å skrike da det var tomt i flaska. Fikk smokk og la han til raping. Og da var det greit. Anonymous poster hash: 837ad...cd1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Prøv å gi litt vann innimellom. Anonymous poster hash: 837ad...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå