Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Altså mormoren til jenten min.. Hun tilbyr seg aldri å passe eller Hjelpe Eneste hun gjør er å ringe på.. Leke maks 20 min med jenten min også gå.. Det er så irriterende pga jenten min står igjen å griner Anonymous poster hash: e95d9...0cd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Jeg blir oppgitt over to ting: 1: Snakk med moren din!!! 2: Voksne mennesker (deg!) som ikke kan og/å-regelene Anonymous poster hash: 83215...6df
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Snakk med moren din, fortell at jenten din blir lei seg når hun ser mormor så korte perioder. Men kanskje er det en grunn til at hun er der så kort. Kanskje hun ikke er i form og derfor ikke greier mer? Snakk med henne, så kanskje du finner det ut. Lykke til! Anonymous poster hash: 3476c...81e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Skjønner godt at du og jenta di synes det er sårt Jeg har også foreldre som ikke bryr seg noe særlig. Jeg verken krever det eller forventer det (jeg kjenner dem), men likevel så strikker det i hjertet når jeg hører om andre barn sine koselige opplevelser med besteforeldre og når jeg tenker tilbake på min egen barndom med gode minner om min egen morfor og morfar. Min datter får ingen slike opplevelser og det er trist at det er slik Anonymous poster hash: 146f3...737
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 moren min er også sånn. hun har 4 barnebarn. mine nevøer på 8 og 11 år og mine to gutter på 1 og 3 år. Broren min og barna bor 40 min unna. de barna ser hun ca 1 gang i året i bursdags sammenheng. gidder ikke å sette seg i bilen å kjøre 40 min for å se de. hun jobber ikke så tid er det nok av. Jeg bor 5 minutter unna. Hit kommer hun ikke om det ikke er noe hun trenger. som å låne penger osv. om hun først kommer en tur så blir hun ikke lengre enn en halvtime så lenge barna er våkne. Da bruker hun 5 min på å snakke med dem og så snakker hun med meg resten. etter en halvtime er hun lei unger og går. Jeg arvet en hytte etter faren min. nydelig sted en halvtimes kjøring fra hjemme. Har spurt flere ganger om hun ikke vil bli med meg og barna på hyttetur en helg, men en helg blir for lenge. hun har blitt med et par ganger. har da kommet seint fredag ettermiddag og dratt hjem etter frokost på formiddagen lørdag. barna får knapt sett henne.. Veldig sårt og frustrerende når det er sånn, men jeg har bare innsett at det ikke er noe å gjøre med. hun er ikke interessert i barn generelt og syns det er slitsomt. uansett om det er fremmede eller sine egne barnebarn. Hun er liksom ferdig m unger. så da blir d bare sånn. Heldigvis for barna mine så har de en farmor som elsker å tilbringe tiden sin med de. Anonymous poster hash: 0093b...9a7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har sagt det tusen ganger... Da sier hun, jaaaa. men savner jenten sånn............ Da foreslår jeg at hun kan ha jenten kanskje en ettermiddag hver annen uke... Men mormor gidder vell ikke HI Anonymous poster hash: e95d9...0cd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Hvorfor gråter jenta og passer hunaldri hvis dere må jobbe begge to eller noe sånt? Anonymous poster hash: f47a1...41b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Passer aldri hvis ikke jeg skal noe spesielt. Jeg har ALDRI avlastning.. Er helt alene med barnet, faren gir F. Jenten griner fordi hun vil jo leke mer når endelig mormor kommer HI Anonymous poster hash: e95d9...0cd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Passer aldri hvis ikke jeg skal noe spesielt. Jeg har ALDRI avlastning..Er helt alene med barnet, faren gir F. Jenten griner fordi hun vil jo leke mer når endelig mormor kommer HI Anonymous poster hash: e95d9...0cd Hvis hun stiller opp når du faktisk skal noe spesielt er det jo ikke så galt og så kommer hun innom og leker litt nå og da ellers også. Da høres det ut som om de får et godt forhold. 20 minutter lek med bestemor er vel bra? Tror du det hadde blitt færre tårer om det var 40 minutter? Anonymous poster hash: f47a1...41b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Passer aldri hvis ikke jeg skal noe spesielt. Jeg har ALDRI avlastning..Er helt alene med barnet, faren gir F. Jenten griner fordi hun vil jo leke mer når endelig mormor kommer HI Anonymous poster hash: e95d9...0cd Hvis hun stiller opp når du faktisk skal noe spesielt er det jo ikke så galt og så kommer hun innom og leker litt nå og da ellers også. Da høres det ut som om de får et godt forhold. 20 minutter lek med bestemor er vel bra? Tror du det hadde blitt færre tårer om det var 40 minutter? Anonymous poster hash: f47a1...41b Er vel normalt at barn blir skuffet når de først blir glad for å se bestemoren, også har hun ikke noe særlig tid til dem likevel. Gutten min har en super mormor som treffer han ofte og mye. Han blir også veldig lei seg når hun bare kommer innnom for å låne noe f.eks. og går igjen med en gang. Om hun har vært her et par timer, så protesterer han når hun skal gå da også, men det er en helt annen type protest, ikke den samme fortvilelsen og skuffelsen. Han er egentlig fornøyd, men vil ikke at det skal ta slutt. Anonymous poster hash: 1626c...cb3
☆☆☆ Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Eldste her er også veldig lei seg når besta går, dei ser kvarandre ofte og lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå