Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har kjempesmerter i armene og skulder som kom plutselig igår, nå hat jeg plutselig fått utslett på albuene. Akkurat som klumper. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 2db0c...94e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Er ikke lege men tannlege. Får ofte sånne spørsmål. Du skjønner vel det selv at det ikke er normalt???? Forøvrig: god bedring Anonymous poster hash: 4f51d...7e9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Dermatitis hepetiformis? Anonymous poster hash: 702c3...3fe
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Legevakt. Nei, her hadde de bare ledd av meg. Hva slags diagnose er det? Vet det sikkert ikke er normalt men tenkte kanskje litt mer på om det er farlig eller noe som bare går over av seg selv? Anonymous poster hash: 2db0c...94e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Hvis bestemte nerver ligger i klem i nakken kan det gi smerter i skuldre og armer, og i sjeldnere tilfeller gi f.eks. utslett og kløe i huden også. Bare lege som kan avgjøre hva dette er, så en tur til legen i morgen. Anonymous poster hash: 584ce...4ac
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Allergisk reaksjon på stress ved overaktivitet på DiB. Slapp av, hvis armene fortsatt henger på i morgen skal det nok gå godt! Anonymous poster hash: 54bcb...b5f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Takk for alle svar. Joda regner med armen henger på i morgen også, men er kanskje greit å vite hva det eventuelt kan være og om jeg kanskje kan gjøre noe for at det blir bedre? Iallefall til i morgen . Kan voltaren brukes? Anonymous poster hash: 2db0c...94e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Takk for alle svar. Joda regner med armen henger på i morgen også, men er kanskje greit å vite hva det eventuelt kan være og om jeg kanskje kan gjøre noe for at det blir bedre? Iallefall til i morgen . Kan voltaren brukes? Anonymous poster hash: 2db0c...94e Sånn seriøst så kan det være allergisk reaksjon. Har du spist/vært borti noe du ikke pleier? Jeg har fått noe lignende det du beskriver, men på overarmene. De kom hver gang jeg brukte tattoo-salve. Da verket det også oppover i armen.. Anonymous poster hash: 54bcb...b5f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Ja har prøvd noe som heter CLA kosttilskudd men vet også at eg sikkert har belastet skuldrene litt. Men skjønner ikke hvor utslette kommer inn hvis det er belastningsskade.:/ Anonymous poster hash: 2db0c...94e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Hold deg unna kosttilskuddet og oppsøk legen i morgen! God bedring Anonymous poster hash: 8de3f...b70
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Takk:) Ja skal prøve å komme meg til lege forhåpentligvis er det forsvunnet i løpet av natten:) Anonymous poster hash: 2db0c...94e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå