Gå til innhold

En av mine opplevelser

Anbefalte innlegg

Hei beklager om jeg spammer ned siden her .... Er ikke meningen.!!

Jeg ble gravid med min samboer for ca 3 år siden rett etter vi forlover oss. Jeg ble gravid men legene fant aldri ut hva som var galt jeg gikk med konstante smerter.

Jeg kom inn og ut av sykehuset.

Helt til siste lege sjekk. Der ble jeg haste innlagt etter jeg kom hjem fra siste besøk.

De fant ut at jeg var gravid utenfor egglederen. Jeg klarte ikke og takle dette. Når jeg våknet opp sa legene jeg aldri kunne bli gravid på vanlig måte da de har fjernet begge egglederen. Jeg føler dette er svikt fra sykehuset.!!

I 3 år har jeg ikke tenkt på noe annet en. Baby. I det siste året har jeg drømt at jeg får en baby jente . Hun er så vakker og skjønn.

Året etter satt en engel og så på meg den var så vakker. Den sa alt vil ordne seg for deg.

Opplevet utrolig mye rart og mange rare drømmer hva betyr dette...

Menstrasjonen min er helt ute og kjører ikle er den regelmessig . Hormonene mine er ikke til og styre. Jeg er som en tikkende bombe.

Mange ganger føler jeg at jeg er gravid for ømme bryst har jeg . Og ekstremt kvalm og trøtt. Klarer ikke alle lukter blir spy kvalm.

Flere har sagt legene kan ta feil.

Og sa til meg en gang at tror ikke du kommer til og trenge prøverør du får en jente og det er naturlige måten.

Hva tror du/dere:)??!!!

Noen som kan vær så snill og se på meg :)?

070382

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144109485-en-av-mine-opplevelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...