Gå til innhold

VG,s vektklubb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det hjelpe meg? Ingenting får meg til å bli motivert. Er så drittlei livet p.g.a overvekt. Har prøvd å slanke meg minst 100 ganger. Etter 3-4 kg sklir jeg bare ut av rutinene. Har 4 barn. Og ikke nie mulighet til treningstudio. Men kan gå tur. Nå ser jeg på vg,s vektklubb som ALLER ALLER SISTE MULIGHET for meg til å gå ned i vekt. Men er så redd fir at hvis det ikke hjelper er jeg fortapt....

Anonymous poster hash: 74e57...a59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen😔?

Skrevet

Jeg har ikke prøvd dette men det "ser" veldig lovende ut da :)

Skrevet

Jeg har prøvd det. Gikk ned 8 kg, og så gav jeg opp pga dramatisk hendelse i mitt liv. Men det funker veldig bra. Lykke til,

Anonymous poster hash: 03d7f...505

Skrevet

Nettopp meldt meg inn i 12 mnd. Har virkelig troen på det ;)

Anonymous poster hash: f8c5b...d0a
Skrevet

oi har du? Jeg har tenkt 3 mnd i første slengen... 12 mnd kan virke skummelt for meg føler jeg. HI :)

Nettopp meldt meg inn i 12 mnd. Har virkelig troen på det ;)

Anonymous poster hash: f8c5b...d0a

Skrevet

Jeg har prøvd det. Gikk ned 8 kg, og så gav jeg opp pga dramatisk hendelse i mitt liv. Men det funker veldig bra. Lykke til,

Anonymous poster hash: 03d7f...505

wow så bra. Takk godt å lese

Skrevet

Jeg hadde gjort det. Har prøvd grete roede uten kurs og å leve etter shape up appen. Det funker! Nå er det på an igjen etter jul og utskeielser. Er også drittlei av å slanke meg. På det meste hadde jeg gått ned 30 kilo, men klarer ikke å holde meg der.. Går opp og ned. Går ned etter sommeren, men legger på meg igjen i jula. Går ned etter jul, men legger på meg igjen i ferien!! Er såååååå lei!!

Skrevet

Eg har brukt den tidlegare, og gjekk ned 8 kg.  Den gjorde meg bevisst på kcl innhaldet og mengda av det eg åt, og inspirerte til å mosjonere, sidan eg såg kor mykje eg forbrente.  Det er og positivt at ein kan legge inn eigne oppskrifter og få ei utrekning på kcal innhald.

Eg forheldt meg ikkje til fordelinga av fett, protein og karbohydrat dei anbefalar, for sjølv om eg åt eit normalt kosthald meinte dei at eg åt for lite karbohydrat og for mykje fett. Har ikkje heilt trua på den fordelingsmodellen dei brukar der, men det funka med min eigen vri og.  Og så er det ein del gode oppskrifter der. 

Lykke til!

Skrevet

Har vært medlem tidligere. Hvis man går inn for det, er motivert og bruker forumet der så får man det nok til. Også vil man den første tiden bruke en del tid foran PC. Legge inn hva man spiser, kanskje "utforske" andre matvarer, skravle i forumet og sånt.

Anonymous poster hash: 99c05...37b
Skrevet

Jeg har vært medlem i 3 mnd. Gikk ned 13 kg. Er ett kjempebra verktøy om man følger opp og legger inn hver dag. Jeg er sjokoholik og spiste en new energy hver dag!Hadde problemer med å komme opp i det riktige kaloriintaket med bare mat.Og det som er greit er at det ikke er noe som heter NEImat, bare AVOGTILmat. Og det er mer motiverende og lettere å følge. Og eneste mosjonen var turer nesten hver dag på ca 30 min.

Anonymous poster hash: 4c9d9...ce1

Skrevet

Men hvordan klarer dere og regne på dette med kalorier og hvor mye osv synes det ser så vansklig ut .

Hilsen en som vurderer

Anonymous poster hash: b98ab...07a

Skrevet

Men hvordan klarer dere og regne på dette med kalorier og hvor mye osv synes det ser så vansklig ut .

Hilsen en som vurderer

Anonymous poster hash: b98ab...07a

Meld deg inn i grete roede (det er gratis) så får du prøve deg litt frem. Legg inn ingrediens og hvor mye, så regner den ut per måltid og totalt. det regnes også ut noe fordeling av mat i gratisversjonen - har ikke prøvd fullversjonen da. Det anbefales å spise ca 1600 kcal hver dag - da går du sakte men sikkert ned i vekt. 1600 kcal er ganske mye mat hvis du setter kosten sammen riktig.

Anbefales! 

Anonymous poster hash: 8fefc...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...