Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Alt maset om utroskap her inne :-( Og nå kjenner jeg på den dårlige følelsen jeg hadde med eksen Følte jeg ikke kunne stole på han - vondt :-( Anonymous poster hash: 9c88c...464
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Godt du har kommet deg bort fra en mann du ikke kunne stole på! Anonymous poster hash: fe11c...f75
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Tusen takk men savner han Hi Anonymous poster hash: 9c88c...464
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Det du savner er kjærlighet, nærhet, noen som bryr seg, noen å prate med, noen som lytter. Det kan man få gjennom gode venninner. ...og venner med fordeler. Friheten man har som singel er ikke verdt å bytte bort mot å bli låst i et forhold. Anonymous poster hash: c684a...b17
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Husk at du savner det du trodde dere hadde sammen - ikke det det faktisk var ift utroskapen. Det er normalt å savne. Men man kan godt savne uten å ville ha noen tilbake igjen også. Jeg savner eksen desperat. Savner følelsen av ham, lukten av ham, stryke på ham.... alt. Men, han gjorde det brått slutt. Ikke utroskap inni bildet, da. Men selv om jeg savner ham desperat så vet jeg ikke om jeg ville hatt ham tilbake om han kom tilbake nå. Fordi jeg ikke forstår hvorfor han gjorde det slutt eller måten han gjorde det på. Jeg tror jeg ville blitt usikker på om han kom tilbake for å bli eller om han kunne finne på å stikke av på samme måten senere. Han fortalte meg hvor fantastisk bra vi hadde det sammen på absolutt alle måter, hvor utrolig godt det var å være sammen med meg og at det bare ble bedre og bedre. To dager senere var det slutt. Så jeg har stor sympati for savnet ditt Men jeg tror det er viktig å tenke at man skal møte en man kan stole på - når man er klar for det. Anonymous poster hash: fe11c...f75
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Det du savner er kjærlighet, nærhet, noen som bryr seg, noen å prate med, noen som lytter. Det kan man få gjennom gode venninner. ...og venner med fordeler. Friheten man har som singel er ikke verdt å bytte bort mot å bli låst i et forhold. Anonymous poster hash: c684a...b17 Der er jeg veldig uenig med deg. Jeg bytter gladelig ut friheten for et godt forhold!!!! Men der er vi sikkert forskjellige ut fra hvilke erfaringer vi har og hva vi vektlegger som viktigst. Ingen av delene er feil - det viktigste er å finne det som passer hver enkelt. Anonymous poster hash: fe11c...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå