Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Hvor lenge varte din blødning etter fødselen? og er det noen andre som har hatt strekking/ubehag i klitten etter fødselen?. jeg har kun sydd to sting mot endetarms åpningen og ble mor 29 desember men lurer på sånn i gjennomsnitt når andre ble ferdige med denne blødningen... Anonymous poster hash: d08ee...357
Fullrulle86 Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 En mnd siden fødsel å blør ennå. Ikke mye, men nok til å være irriterende ellers har jeg lenge at "vondter" i underlivet uten at jeg har sydd et sting! Husk at underlivet får hard medfart under en fødsel! Gi deg selv de obligatoriske seks ukene til å hele ordentlig
meg-og-mine Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Blødde 3-5 uker ved begge mine fødsler. Som en vanlig mens første 2 ukene så små blødning siste tiden. Første gang var det værst der nede, kjentes ut som jeg hadde blitt skambanket ( det hadde jeg jo forsåvidt når man har gått igjennom en 17timers fødsel.) Hadde sydd 2 sting pga rift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå