Gå til innhold

Når går prolapsen over :-( ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i 1år slitt med prolaps i høyre side av ryggen.

Fikk henvisning til fysioterapaut men sluttet etter 3mnd da dette slett ikke hjalp.

Legen sa det brukte å gå over av seg selv å at prolapsen sin smerte kom av veske som la å trykket å at denne etter hvert tørket inn å det ga seg.

Enda 1år etterpå så sliter jeg med prolapsen. Det er utrolig smertefult til tider å jeg har en jobb som består i å gå 90% av min arbeidstid da jeg jobber i butikk.

Noen med erfaring rundt dette ?

Anonymous poster hash: 0d86d...2a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i ca ett år. Eneste som hjalp var 100% sm over flere mnd der jeg passet enhver bevegelse. Utrolig tungt psykisk da jeg ville i jobb. Men prøvde jobb og fikk tilbakefall. Nå er jeg nesten bra igjen. Fysio gjorde meg værre...

Anonymous poster hash: edb67...379

Skrevet

Vil bare si at det er ikke alltid prolaps går over av seg selv. Jeg har selv operert prolaps i korsryggen. Ufattelig smertefullt, levde på store håndfuller med piller frem til operasjonen. Opererte ca 6mnd etter at smertene begynte. Jeg hadde isjias-smerter i tillegg, og måtte få bort prolapsert for å unngå varige og alvorlige nerveskader...

Anonymous poster hash: b2e6a...4d3

Skrevet

he he, det var ikke så mye oppmuntrende erfaring da :P På den andre siden,kjekt å høre at det er ikke bare hos meg fremgangen går treigt å at jeg bare må smøre meg med enda mer tolmodighet virker det som.

HI

Anonymous poster hash: 0d86d...2a6
Skrevet

Min gikk over da jeg ble operert for den.

Anonymous poster hash: 61515...ee3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...