Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har endelig fått tak i ei trillepike på ca 16 år, som skal trille jenta mi ett par timer i uka :-) Men hva betaler man ? Jeg fikk selv 10,- pr time (hehe), men jeg antar at de dager for leeeeengst er forbi :-) Anonymous poster hash: 7658f...f4f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Seriøst? Betale noen for å gå tur med ungen din? Jeg håper det er fordi du ikke selv fysisk er i stand til å gå tur med henne selv, da skjønner jeg det, for det der er virkelig toppen av latskap.. For ikke å snakke om å prioritere bort ungen sin.. Herregud... Anonymous poster hash: 42ed9...cbe
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Hva er galt med at noen passer småen uten i frisk luft mens mor får seg en velfortjent søvn eller gjør noe i huset?? Jeg ser ikke problemet! Anonymous poster hash: 49bc1...8e9
annesmil Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Jeg fikk også 10,- timen for å passe to søstre : ) Men, ja det er vel en stund siden nå, selv om det føles som ett par år siden.... Å ang latskap, hvor jeg kommer fra har alle trillepiker, det har ikke så mye med latskap å gjøre... Er bare det som er vanlig, og dermed veldig gøy for barna. Men, så har barna også gjerne 50 % plass i bh og en mamma .som også jobber 50 % jobb. Så ser jo mer til barna en det jeg gjør her i Oslo, leverer 07.30 og henter 16.30, er hjemme litt før 17.00 og da er det ikke så mye tid igjen før legging.... Ang, betaling, hør med jenta hva vennene hennes får eller med naboen hva hun betaler?
Gjest Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Spist noe surt eller? Du var kanskje ikke trillende selv? Seriøst? Betale noen for å gå tur med ungen din? Jeg håper det er fordi du ikke selv fysisk er i stand til å gå tur med henne selv, da skjønner jeg det, for det der er virkelig toppen av latskap.. For ikke å snakke om å prioritere bort ungen sin.. Herregud... Anonymous poster hash: 42ed9...cbe
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Seriøst? Betale noen for å gå tur med ungen din? Jeg håper det er fordi du ikke selv fysisk er i stand til å gå tur med henne selv, da skjønner jeg det, for det der er virkelig toppen av latskap.. For ikke å snakke om å prioritere bort ungen sin.. Herregud... Anonymous poster hash: 42ed9...cbe Haha jeg må bare le av deg :-) Det var ihvertfall vanlig med trillepiker før..... Det er ikke det at hun absolutt skal gå tur med henne, men passe på henne ett par timer hver mandag. Mannen jobber sent og vi har to eldre barn som skal på fotball og fotball og drill + lekser etc. Jeg er mye alene med barna. Dessuten har jeg fri 2 dager, hvor minsten er hjemme med meg. SÅÅÅÅ jeg er mye med jenta mi, og jobber inn litt timer på jobb når jeg har mulighet. Slik at jeg får korte dager, i tillegg har jeg alle skoleferiene slik at jeg er hjemme med barna. Og ja jeg har ett handicap, CP og er stolt over hvor mye jeg har klart å fått til. Jeg tenkte det kunne være kjekt for jenta mi og vært med nabojenta noen timer den dagen, slik at hun slipper å bli med inn og ut av bil hele ettermiddagen :-) Hun er veldig sosial og tillitsfull og jeg tror hun vil like det :-) Hvis ikke så har jeg i det minste prøvd! Hvor mye er du med dine barn da? Anonymous poster hash: 107b8...eb6
Gjest Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Jeg har endelig fått tak i ei trillepike på ca 16 år, som skal trille jenta mi ett par timer i uka :-) Men hva betaler man ? Jeg fikk selv 10,- pr time (hehe), men jeg antar at de dager for leeeeengst er forbi :-) Anonymous poster hash: 7658f...f4f jeg har gitt 600 kr i uken her til en 12 åring. Dette var føre barnehagen. Hun hadde minsten i ca 2 timer hver dag. Endret 5. januar 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Trille pike? Tror du selv trenger deg litt luft... Anonymous poster hash: c7179...936
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Hilsen HI, ovenfor :-) Anonymous poster hash: 107b8...eb6
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Datteren min er 13 år og får 100,- pr time for å passe naboens 6 åring noen timer nå og da. Anonymous poster hash: 2055f...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå