Gå til innhold

Eks som ikke samarbeider - hva gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo slik at barna opplever at de mangler ting pga at faren ikke sender det med tilbake og om de mangler det hos deg eller hos faren blir jo det samme for barna. Jeg støtter vedkommende som ber deg om å ta det opp med skolen og få dobbelt opp med skolebøker med begrunnelsen at faren ikke sender med bøkene tilbake til deg. Når det gjelder fritidsutstyr hadde jeg nok sannsynligvis begynt å la være å sende med utstyret til faren. Slik du har lagt det frem så er jeg redd dette er eneste måten å få han til å skjønne problemet da han vil oppleve de problemene du sliter med. Han er ikke mottakelig for kommunikason og evner ikke å sette seg inn i din situasjon, og ikke minst barna sin situasjon når de opplever å mangle ting. Jeg hadde også sluttet å sende han meldinger ol angående bursdager mm. Men før jeg satte dette ut i praksis ville jeg nok først og fremst bestilt en time på FVK til kun meg selv og hatt fokus på dette problemet. Jeg vill nok også nevnt at jeg tenkte å slutte å sende med utstyr til pappaen for å høre hva de mener i forhold til dette. Hvis dette er noe de sterkt fraråder og mener at det vil være negativt i forhold til en eventuell rettsak har du jo iallefall fått avdekket en mulighet til å samle bevis mot barnefaren i tilfelle det blir en rettsak.

Anonymous poster hash: 3275d...ae9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...