Gå til innhold

Gravide over 30 i Tønsberg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 34 år som venter barn til sommeren.

Hadde vært moro å bli kjent med andre gravide i Tønsberg :)

Noen som har lyst til å treffes?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Ja, absolutt :) Jeg er 35 år, termin i mai med min andre gutt.

Var med på gravidetreff med forrige svangerskap, det var utrolig hyggelig!

Vi pleide å møtes både på Esmeralda og på cafe M, sistnevnte passa også bra etter at ungene begynte å komme :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bor riktignok i Sandefjord, men det er ikke så langt unna... :)

Blir 31 i april, og har termin i april. Venter jente nr 2! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Lyst å møtes på cafe M tirsdag neste uke kl 11?

Skrevet

Så hyggelig :) Da setter jeg opp et treff på treffkalenderen, kanskje flere slenger seg med også. Gleder meg :)

Skrevet

Ja, koselig om flere velger å dukke opp!! :D

Skrevet

De dukker nok opp :) Forrige runde kom det nye jenter nesten hver uke, etter hvert som treffene ble fast :)

Skrevet

Takk for hyggelig treff på cafe M idag, tre timer gikk fort i deres selskap :) jeg satt opp nytt treff allerede neste uke som vi avtalte ;) koselig om flere dukker opp også ;)

Skrevet

Ja, takk for koselig treff i dag!! :D

Vi ses på tirsdag!! :)

Skrevet

Hei:) Jeg er 30 år og bor i Tønsberg. Termin 1. Mai. Er det mulig å bli med neste tirsdag?:)

Skrevet

Takk for superkoselig cafetreff i dag, gleder meg til neste allerede :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Neste er onsdag 26. februar, kl 11, cafe M :)

Skrevet

Jeg skal til legen kl 12 neste onsdag så får ikke med meg det treffet. Er opptatt onsdagen etter også, men da kan vi kanskje møtes tirsdagen?

Skrevet

Jeg kan på tirsdag allikevel:) Passer det bedre for alle kanskje?

Skrevet

Tirsdag passer for meg :) Da flytter vi bare treffet, så får alle være med :)

Skrevet

Tirsdag uka etter passer forsåvidt også, vi kan jo bare gjøre det fast om det stort sett passer alle med tirsdag?

Skrevet

Hei :)

Jeg bor i Tønsberg, er 39 år. Har termin 23 juni :) 

Meldte meg inn hit i dag :) 

Er gjerne med på treff :) Selv om jeg aldri har pratet med noen av dere da :P

Skrevet

Hei :) det er treff på cafe m kl 11 i morgen, hvis du vil bli med? Koselig å bli kjent med flere gravide :)

Skrevet

Hei :) det er treff på cafe m kl 11 i morgen, hvis du vil bli med? Koselig å bli kjent med flere gravide :)

Jeg blir gjerne med :) Hyggelig :)

Skrevet

Takk for superkoselig treff i dag igjen, tida går så fort! Var godt å komme seg ut og få litt luft, da - varm, varm og atter varm ;)

Bompi kan ikke neste tirsdag, så vi ble enige om å høre om onsdag (siden ikke alle kunne mandag). Er det noen som ikke kan onsdag?

Skrevet

Takk for superkoselig treff i dag igjen, tida går så fort! Var godt å komme seg ut og få litt luft, da - varm, varm og atter varm ;)

Bompi kan ikke neste tirsdag, så vi ble enige om å høre om onsdag (siden ikke alle kunne mandag). Er det noen som ikke kan onsdag?

Takk det samme :) Det var veldig koselig i dag. Tida gikk så fort :) Alltid godt å få litt luft :) 

Hehe, ja var varmt der :P 

Jeg har jordmortime kvart over tolv onsdag, så kan eventuelt komme litt før og etter :P  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...