Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Barnet er snart ett år. Gråter når hun legges i senga si, uansett om jeg er der eller ikke, sovner kun i fanget mitt på stua, i senga vår er hun også urolig, sovner om jeg gir pupp, men blir da liggende å mase på puppen hele natta. På dagtid kan hun sovne i senga si, ellers sover hun en del i vogna. Hun gråter ALDRI ellers, alltid blid som ein som. Ikke vondt noen plasser, eller noe som plager henne, kun sta på at hun vil sove i fanget mitt. Hater skrike-kurer, men vurdere å legge å gå fram og tilbake, annenhvert minutt eller noe. For hun trenger å sove selv også. Jeg nektet skrikekur med broren, og han er ni år, og ligger fremdeles med oss en god del, og har hatt problemer med å sove alene pga at han er vant med å sove med oss. Hjelp, hva er rett å gjøre?? Anonymous poster hash: 6d195...3cb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Her løste det seg selv ved ammeslutt. Sovnet barnet selv da i sin seng?? Må jeg slutte å amme for at hun skal sove ? Anonymous poster hash: 6d195...3cb
Appelsinpiken Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Vi tok ammeslutt samtidig som vi var bortreist en helg. Bestemor var da barnevakt. En smule fornærmet over manglende pupp sen første natta, men etter det gikk det ganske greit å legge. Kunne av og til være hun måtte ligge sammen med meg for å få sovne, men det var igrunn sjeldent. Hun var da såvidt over 1 år. Endret 5. januar 2014 av Appelsinpiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå