BikkjeBisk Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Budsjettet mitt ligger på ca 20-30 000 tror jeg.Hvor ville du dratt på ferie for de pengene?
Natti11 Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Hva slags ferie vil du ha? Bade ferie, storby ferie?
Kathrine. Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Enten New York eller annen storbyferie der det er mye å se og mye å gjøre. Eller et hvilket som helst Syden-sted med fint hotell der eg kunne kosa megmed masse bøker.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 jordan, dødehavet. spa, lite som skjer og lite charter Anonymous poster hash: 1af0a...58a
BikkjeBisk Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2014 Hva slags ferie vil du ha? Bade ferie, storby ferie? Har litt lyst til å dra til et varmt land der jeg kan mikse det sammen med en opplevelsestur som f.eks jakt/hesteutur o.l Men å få ligge å steke i sola er heller ikke å forakte Vil helst dra til et land der jeg ikke trenger å være redd for å bli voldtatt, kidnappet og slikt
Øyne som ser!! Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Barcelona. fantastisk by med mye å se og gjøre. Flotte strender som i "syden" men uten alle charterturistene, hvis du ikke oppsøker dem da.
Natti11 Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Barcelona. fantastisk by med mye å se og gjøre. Flotte strender som i "syden" men uten alle charterturistene, hvis du ikke oppsøker dem da. Hva slags ferie vil du ha? Bade ferie, storby ferie? Har litt lyst til å dra til et varmt land der jeg kan mikse det sammen med en opplevelsestur som f.eks jakt/hesteutur o.l Men å få ligge å steke i sola er heller ikke å forakte Vil helst dra til et land der jeg ikke trenger å være redd for å bli voldtatt, kidnappet og slikt Favorittene mine Thailand , eller Barcelona er fantastisk ( har liksom alt, strender, shopping, arkitektur, natteliv , tapas) om du liker det da.
Iiiiik Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Jeg ville også valgt Barcelona. Mye fint å se, mye god mat, fine strender og mulighet for byliv
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Jeg ville finest katalogene til Jomfrureiser eller andre selskap som har gruppeturer. Det er mye morsommere enn å feriere helt alene. Anonymous poster hash: ac65e...4af
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Den fineste ferien vi har hatt var på telttur i strandsona, knallføre, krabber, bading, is og grilling... Anonymous poster hash: 74d89...f00
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Beste ferien jeg har hatt var i Arizona, USA Utrolig mye å se, The Wave er helt fantastisk. Colossal Cave er vidunderlig og meteorkrateret kjempeskummelt.Er du eventyrlysten kan du også ri på esel ned The Grand Canyon. Vi campet ved et naturreservat, og fikk mange spennende opplevelser med dyrelivet. Menneskene der er superhyggelige, og så lenge man holder seg unna grensen til Mexico så er det veldig trygt. Det er dog en risk å sette biler fra seg i utsatte områder, men slik er det vel overalt. Hoteller og resturanter er også veldig billig. Vi leide ett ved flyplassen i Tucson, og der var det palmer og basseng, hvor man kan late seg om det frister mer. Anonymous poster hash: 1bf47...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå