Gå til innhold

Dere som har tatt medisinsk abort. Fikk dere blødning av svelgetabletten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok tabletten i går, og har i dag hatt milde smerter, en følelse av svie i underlivet og en del brunt blod.

Anonymous poster hash: a85db...668

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke en svelgetablett. Jeg tok i underlivet. 

Men dytter jeg. 

Anonymous poster hash: 4f054...fd8
Skrevet

ja, jeg fikk det.. lette smerter også. betyr bare at aborten allerede er godt i gang... så ikke vær redd. (det gjør det lettere om et par dager når du skal få skjede-tablettene..)

Anonymous poster hash: 03816...9d0
Skrevet

eller det er vel i morgen du skal få de :-)

Anonymous poster hash: 03816...9d0
Skrevet (endret)

Men dytter jeg.

Du fikk vel en tablett to dager før du satt stikkpillene, som er vanlig prosedyre? :)

Jeg blødde ikke av svelgetabletten, men det er helt normalt. Noen få aborterer fullstendig kun av den tabletten. Husk at du uansett må sette stikkpillene i morgen.

Lykke til!

Endret av Bananahammock
Skrevet

Jeg fikk blødning etter den tabletten, om du blør veldig mye ville jeg ringt sykehuset. Jeg måtte tilbake til sykehuset for utskrapning noen timer etter jeg tok tabletten. Jeg mistet såpass mye blod at jeg måtte få blodoverføring. 

Anonymous poster hash: cc6b3...bfd
Skrevet

Det er de som opplever å få det legen min kalte en "hjulpet SA" av svelgetabletten, de har en kropp som reagerer raskt med å støte ut når fosteret ikke er levedyktig lenger. Det er best for kroppen, men man bør likevel utføre de vaginalene, tilfelle rester.

Her ryddet kroppen opp selv ved å støte ut uten vaginaler, men måtte likevel utføre det, for å være sikker, om du starter å blø mye, så bør du inn til sjekk, det kan hende kroppen ikke klarer å støte ut selv, var det jeg fikk beskjed om.

Anonymous poster hash: 3b00f...0ad
Skrevet

Ja, eg abortere på den andre dag. Kjente menssmerter i magen, gikk på do og da kom alt (uten å legge til detaljer). Dag 3 tok jeg de andre pillene som skal i kjeden og da kom det ikke noe.

Anonymous poster hash: 7af2b...ed4

Skrevet

Tok den svelgetabletten en dag før jeg skulle på sykehuset. Begynte ikke blø av denne. Den som skulle taes vaginalt begynte jeg å blø av ca 1 time etter at den ble satt inn. Tok 8 timer å få ut alt. Forferdelig opplevelse, men uansett hvor vondt, hadde jeg nok gjort akkurat det samme igjen.

Anonymous poster hash: a92a3...00f
Skrevet

Men dytter jeg.

Du fikk vel en tablett to dager før du satt stikkpillene, som er vanlig prosedyre? :)

Jeg blødde ikke av svelgetabletten, men det er helt normalt. Noen få aborterer fullstendig kun av den tabletten. Husk at du uansett må sette stikkpillene i morgen.

Lykke til!

Jeg fikk ikke svelgetabelett, fikk 2 opp i underlivet på gyn.pol og 2 med hjem for og sette dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...