Gå til innhold

til dere som bor i Stavanger;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til fine turområder der en kan trille vogn? Tips til kjekke aktiviteter å ta seg til sammen med en to åring? Hva finner dere på for å kose dere med barna f.eks i helgene? Er ny i byen som dere sikkert skjønner:) takk for svar:)

Anonymous poster hash: d3fa7...f2b

Skrevet

Aboreet er fantastisk. Ellers kan du bare søke på nett. Google turområder + Stavanger så får du opp masse :)

Anonymous poster hash: 9a1c0...64f
Skrevet

Brukte nesten hver dag av permisjonen langs Stokkavannet. Vi bodde ved siden av, men hvis du må kjøre dit er det flere stedet å parkere, det pleier blant annet å være grei plass ved vannstasjonen (eller hva det heter). Ligger nedenfor Madlasenteret, ett sekund etter avkjørsel mot Sunde og Revheim.

Bor ikke lenger i Stavanger, så mulig noen kan korrigere meg :)

Stokkavannet er stort, så tar litt tid å gå rundt hele, men det går an å gå rundt deler av det, pluss å gå ved Lille Stokkavann.

Anonymous poster hash: 9effd...745

Skrevet

Stavanger kommune har 52 turer på nettsiden + at det har blitt gitt ut bok

:-)

Skrevet

Mosvannet er flott. Ellers veldig glad i å gå langs sjøen her jeg bor. Mye ute på lekeplasser rundt forbi (bhg er kjekke når de er stengt ;)) Barnemuseumet er veldig kjekt for de som kan gå og oppover :)

Anonymous poster hash: 3c417...59b

Skrevet

Godalen er kjempefint, Vaulen også! Hvis du har bil er Melshei i sandnes også fint. I tillegg til de andre stedene som er nevnt.

Anonymous poster hash: 80cad...2bd

Skrevet

Du har fått mange tips ang. turer, jeg gir deg noen inneaktiviteter!

1. Sjøfartsmuseet (det maritime museet) har flott lekeområde med stor båt der barnet kan styre, lesse og losse og lignende. Har og gammeldags butikk med varer og penger de kan leke i.

2. Leo's lekeland.

3. Biblioteket har gode bøker og lesestunder.

4. Geoparken ved oljemuseet. Ute da, men barna liker den.

5. Svømmehallen. Gamlinger i sommerhalvåret. Der svømmer du utendørs:)

6. Skøyter i Sørmarka arena. Her er det kjekt å gå på sko på isen og om barne terror lite til skøyter. Pingviner til å holde seg i og masse å se i hallen!

7. Mate endene i Vannassen, mosvannet, breibandet eller stokkavannet.

Det var visst det jeg kom på i farten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...