Gå til innhold

Håper egentlig at det ikke blir noen skikkelig vinter i år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig med snø og kuldegrader her, og jeg liker det sånn! Gleder meg til sola dukker opp igjen, så det blir koselig å være ute.

Flere som ikke takler snø og kulde?

Anonymous poster hash: 75448...967

Skrevet

Jeg skulle heller at noen cm snø og bare et parr kuldegrader så det holdt seg. Og helst masse sol.

Istedefor regn og høstvær.

Mye koseligere og være ute da, og lettere og komme seg ut.

Anonymous poster hash: 7b0cd...fc8
Skrevet

Jeg takler det fryktelig dårlig, og syns det er fantastisk med sol og grønt gress. Håper det ikke kommer snø i det hele tatt!

Skrevet

Jepp :P da er vi to ! ;)

Venter på våren jeg nå. Hate snø og klink!

Skrevet

Har MASSE vinter her. Snø i metervis, kuldergader, nordlys og full vinterpakke. Elsker det :D

Anonymous poster hash: 8f2be...3c1
Skrevet

Jeg ønsker meg snø. Fikk vårfølelse her om dagen, og kjenner at det blir helt feil enda. Hadde vært fint med snø desember-mars :-)

Bor i Nord-Trøndelag.

Anonymous poster hash: 76421...df8

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg er egentlig veldig glad i vinteren, elsker snø og pent vintervær. Men siden det ikke har kommet til nå, så håper jeg vi slipper, begynner å bli for sent med vinter for min del, altså :P

Skrevet

Likar snø på fjellet og snøfritt i lavlandet. Men slik er det sjeldan.

Skulle gjerne hatt snø, slik at eldste kan få prøve skia sine.

Skrevet

Jeg HATER vinteren og for min del kunne det vært sommer hele året :) Trodde jeg aldri kom til å ønske meg snø og kuldegrader,MEN har en på 6 år som elsker å stå på ski, så for han sin del kunne det godt kommet snø og skiføre..

Skrevet

Jeg ønsker meg snø for barnas skyld. Og så er det så grusomt mørkt når det ikke er snø, snøen lyser veldig opp i en ellers mørk og traurig tid.

Anonymous poster hash: bafdf...9b5
Skrevet

Vil ha snø! :kalle:

Oslo regner bort snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...