Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 HJELP! Har fått brev i posten som jeg mistenker er innkalling til time hos psykolog, som kjæresten ikke vet noe om enda. Er ikke helt klar for å fortelle at jeg skal begynne å gå til psykolog enda, men nå har brevet kommet å han er såå nysgjerrig og lurer på hvem det er fra. Tør ikke åpne før jeg har en "dekkhistorie".. Noen som har tips til en liten unnskyldning? Anonymous poster hash: f3e95...27b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Kanskje han burde tatt seg en time hos psykolog? Er ikke så veldig normalt å være såå nysgjerrig på andre sin post Anonymous poster hash: d4a10...c5e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Si du har fått tannlegetime, bare til årlig kontroll, den og den dagen. Anonymous poster hash: 043fc...b61
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor er det så farlig at kjæresten vet at du skal til psykolog? Er man kjærester er det vel naturlig å fortelle om sånne ting. Skjønner ikke hvorfor ting skal hemmeligholdes. Jo mer du hemmeligholder, jo mer nyskjerrig blir han. Anonymous poster hash: 91872...9e6
Natti11 Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Det er da ikke skummelt å gå til psykolog. Man trenger ikke være kokko eller unormal for det. Enkelte ganger er det veldig godt å snakke med en person som er helt nøytral og har kunnskap.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Si det som det er; du skal ha noen timer hos psykolog, punktum. Og så får han selvsagt nøye seg med det, og ikke spørre og grave om detaljer fra timene dine. Dersom han ikke slår seg til ro med det, er han uansett lite å samle på. Anonymous poster hash: 24cdb...898
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er bare ikke helt klar for å fortelle det enda. Har ikke helt vent meg til tanken selv, og han vet ikke hva problemet er. Enda.. Det ser ikke ut som innkalling fra tannlegen. :/ Er ganske tykt og håndskrevet, men jeg tror jeg kjenner igjen avs adr på baksiden.. HI Anonymous poster hash: f3e95...27b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå