Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Er de mye ute å leker, utenom hvis de er i barnehage? Tar dere på dressen å lar de løpe/gå/krabbe rundt ute, hver dag? Anonymous poster hash: a04d9...2ed
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Nei. Men er ute å triller hver dag. Anonymous poster hash: b29d6...3b7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Ute så og si hver dag. Spørs på været. Er det surt, går vi en liten luftetur i vogn heller. Anonymous poster hash: bc0cf...635
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Jeg får dårlig samvittighet hvis jeg ikke har han ute for å leke de dagene han ikke er i bhg. Men vi begynte i høst med å grave opp hagen, så det er ingen steder det er greit for en 1-åring å leke.. Da må vi til nærmeste lekeplass, og da leker han i kanske 5 min, så er han lei. Han HATER å ha på seg ytterdress.. Men vi også triller turer hver dag. Føler bare han ikke får ¨brukt¨ seg, hvis han ikke leker ute, enn å bare fly rundt i huset hele dagen.. HI Anonymous poster hash: a04d9...2ed
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Hva leker dere egentlig ute med 1 åringene da? Min klarer ikke å bevege seg i dressen engang. Så det blir en stund på akebrett, eller som regel trilletur som jeg nevne over her. Anonymous poster hash: b29d6...3b7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Her hos oss er det ikke noe snø, bakken er heller ikke ¨tæla¨(haha), så jeg tar ut bøtte, spade, noen leke trakorer, eller så finner jeg bare masse blader, pinner og andre ting han kan pusle med.. kanskje det blir kjedelig? HI Anonymous poster hash: a04d9...2ed
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Vi er heller ikke noe særlig ute. Mitt barn er 1,5 år. Går ikke enda og hater å ha på dress. Ligger bare å kaver. Blir skikkelig sint når hn ikke kommer seg opp på knærne for å krabbe. Anonymous poster hash: 5fef6...cc5
*Miss Marple* Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Min ettåring er stort sett fornøyd om hun får tusle rundt og gjøre det hun vil. Trenger ikke leker hver gang vi er ute. Hun går ikke i bhg så vi er ute to gange hver dag eller så blir hun lei o masete. Stort sett leker hun fritt, men noen ganger triller vi tur også.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Nei, vi er ikke mye ute og leker. Han er 13 mnd og går bra, men ute med vintersko og dress på, blir det mye knall og fall. Han går i barnehage da, men tror ikke han er kjempemye ute der heller. Men han får hvertfall noe utetid der, og mye frisk luft siden han sover ute i vogn der. Hadde det vært snø ville vi nok akt litt i helgene. Til våren blir alt lettere ift. å være ute med ettåringen... Anonymous poster hash: 4df63...2f9
Tordensky Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Vi er lite ute. Han er 14mnd og har gått siden han var 11mnd. Men han liker ikke å gå ute. Skoene er ekle, bakken er ulendt, dressen i veien, bakken våt eller kald å ta i... skikkelig fisefin er han :-P Skal sies at han løper og kutter hjørner inne, alltid barbeint, så skjønner jo godt at han føler seg immobil ute. I barnehagen er han yngstemann og også den med minst tålmodighet for utelek - vil inn og løpe :-P Men om vi er ute (ikke triller) så går vi som regel til en lekeplass eller han går på asfalt og utforsker området. Men han gidder sjelden mer enn en liten halvtime...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Altfor lite.. Min store dårlige samvittighet! Anonymous poster hash: c2f25...67b
.Lillemy. Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Min er nå nesten 17 mnd og elsker å være ute. når han var rundt året lilte han også å være ute. Men ikke så mye tålmodighet til å leke ute, heller gå rundt og utforske steiner, blader og pinner. En tur til postkassen var gjerne nok i den alderen om gangen, og det tok laaang tid. Ellers gikk vi mye tur med vognen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå