Gå til innhold

Norges OL-låt? Har dere hørt? Rææl i mine ører... Desverre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det var en usedvanlig kjedelig sang. Jeg satt og kikket på klokka og håpte den snart var ferdig, når jeg skulle høre på den. Var ikke det verste jeg har hørt, men var absolutt ikke en OL-sang. En slik type sang bør være noe folk kan synge med på, om det skal være noen vits.

Og rappingen kunne de latt være... 

At man synger i en sang at Marit Bjørgen og Petter Northug er mine svartinger...  :huh: What??? Og så blir det full oppstandelse fordi disse herre møkkamenn-folka prøvde seg med en dårlig vits om mokkamenn...? Men å kalle noen svartinger i en sang er lov. Må være siden de er kritthvite begge to da?  :sukk:

Og "vi går for gull, vi går for gull. Det er ikke tull"... Hvor gammel er han, fem? Norsk rap er og blir skikkelig amatør når det er på det viset... Flaut.

Anonymous poster hash: 03bb7...580
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sangen i seg selv var helt grei, og hvis operaen bli mer tilpasset Aleks' sin sang så er det faktisk ikke så verst..

Men rappen? Dæven! Den teksten må skrives om!!

Og trommene må tones ned......

Avslutningen var den beste delen..

Anonymous poster hash: b3681...200

Skrevet

Jeg kjente at haken datt ned på knea og jeg måtte spørre samboeren min om jeg faktisk hørte riktig når rapperen sang; "Marit Bjørgen og Petter Norhtug er mine svartinger"

Går det virkelig an å ha noe slikt i en offisiell OL sang?Anonymous poster hash: e1061...256

Jeg har åpenbart slått den av for tidlig!! :D

Skrevet

Den er forferdelig! Skulle de absolutt hatt med en rapper, så skille de heller hatt med karpe diem altså!

Anonymous poster hash: 18179...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...