Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Skjekk ut: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10149367 Hva synes dere? Anonymous poster hash: 6dc7a...c25
Gjest ronja røverdatter Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Usedvanlig dårlig ja, det var ordet. Synd, for det finnes jo en god del interessant og fin musikk hvor stilarter er blandet og utfyller hverandre. Men dette her var bare merkelig og rotete og uten sammenheng.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Kunne sikker vært bra den hvis de hadde kutta ut opraen og rappen, og den blei framført anderledes....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Jeg kjente at haken datt ned på knea og jeg måtte spørre samboeren min om jeg faktisk hørte riktig når rapperen sang; "Marit Bjørgen og Petter Norhtug er mine svartinger" Går det virkelig an å ha noe slikt i en offisiell OL sang? Anonymous poster hash: e1061...256
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Jeg kjente at haken datt ned på knea og jeg måtte spørre samboeren min om jeg faktisk hørte riktig når rapperen sang; "Marit Bjørgen og Petter Norhtug er mine svartinger" Går det virkelig an å ha noe slikt i en offisiell OL sang? Anonymous poster hash: e1061...256 Rakk ikke høre så langt engang før jeg lukka hele dritten, nå som du sier dette så vet jeg ikke helt om jeg angrer eller ikke. Anonymous poster hash: c38d3...57b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Off... synes synd på den som har laget denne låta. men regner med at det ikke er en erfaren låtskriver... for et rot. Håpet den ikke skulle være så dårlig som folk sa.. men det var den. Skulle kanskje bedt Ylvis om å lage den? Anonymous poster hash: 962b4...604
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Jeg syntes det var fint jeg. Den viser på en god måte hvor forskjellige og blandede vi er, men sammen blir det til vakker musikk. Anonymous poster hash: fb4e7...670
mylittlecat Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Faktisk noe av det verste jeg har hørt. Det kan være kult å blande musikkstiler, men her har de gått på en skikkelig brøler!
♥Nemi♥ Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Den var så dårlig at jeg måtte skru av da operaen kom.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Mye krims krams blandet sammen der ja. Kvapp til når det plutselig kom en rapper å sperret opp øynene når hun dama åpnet munnen. Nei finn noe bedre! Anonymous poster hash: e5504...0ff
Nettie+jentungen Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Jeg orket ikke å høre mer enn halve... Vi må da kunne klare å lage noe bedre??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Elendig. Og hvorfor må de lage slike låter? OL-låter, VM-låter, låter for ditt og datt, der den ene er verre enn den andre. Det er like pinlig hver gang, og vi kan bare glemme å tro at nå er bunnen nådd. Anonymous poster hash: fc5b5...b86
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 Jeg syntes det var fint jeg. Den viser på en god måte hvor forskjellige og blandede vi er, men sammen blir det til vakker musikk. Anonymous poster hash: fb4e7...670 Du har rett i at den viser at vi er forskjellige og blandede, men den viser også hvilket rot det skaper når en blander for mye. Det gjelder både i musikk og samfunnet ellers. Anonymous poster hash: e8367...4a1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Dessverre! Anonymous poster hash: 55a4e...70f
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 Omg... Jentungen som hører på all musikk, uansett hva, dekket til ørene og løp å gjemte seg når operaen og rapen dro i gang sammen.. Og tro meg, hun godtar ALT, til og med min sangstemme (jeg som er totalt tonedøv) kan hun starte å danse til, og nå gjemte hun seg hehehe Nei, jeg håper de blåser støvet av OL-floka om de ikke klarer å redde inn med en ny sang.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 Den opera dama skar meg i ørene Jeg trodde Ol låter skulle bære litt sånn allsangopplegg Anonymous poster hash: 109d4...fff
Gjest ronja røverdatter Skrevet 6. januar 2014 #20 Skrevet 6. januar 2014 Jeg skjønner forresten ikke hva de skal med en OL-sang når OL ikke arrangeres i Norge. Nå har jeg hørt låten et par ganger til for å se om jeg kan klare å finne noe bra med den, men den blir bare verre og verre både musikalsk og det lille jeg klarer å få med meg av teksten.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #22 Skrevet 6. januar 2014 Jeg ble flau på Norges vegne. Dette var grusomt! Anonymous poster hash: 3f42b...258
Cat.68 Skrevet 6. januar 2014 #24 Skrevet 6. januar 2014 Og jeg er kjerringa mot strømmen som vanlig for jeg syntes ikke den var så værst. Trur dessuten det er en slik sang som man må høre på noenganger før den sitter.
Kamomille Skrevet 6. januar 2014 #25 Skrevet 6. januar 2014 Som en pop-sang var den egentlig helt grei. Nå var jeg ikke spesielt fan av rap-innslaget. Hvis det skulle være med, burdet det ha kommet tidligere i sangen, og teksten burde definitivt vært skrevet om. Dessuten kunne sangen vært mixet bedre. Operaen var helt grei, men burde vært mer som bakgrunn - altså lavere DB! Hvsi man forventer en "vi slår en floke"- sang så er jo ikke dette helt greia. men FLOA var jo heller ingen OL-sang da. fen offesielle OL-sangen på Lillehammer var vel "La ilden lyse". Floka var ment som tribunesangen. Skal man sammenlikne denne OL-sangen med noe må det vel være med "La ilden lyse" eller kanskje "Amigos papa Siempre" fra Barcelona - hvor det var sterke opera-innslag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå