Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har lyst til å forsøke å bli mer aktiv. Så vidt jeg har lest er de første 3 mnd de desidert værste. Holder du ut så lenge blir det mer en vane og ikke på samme måte noe man må tenke seg om og jobbe med seg selv for å få til. Det jeg har lyst til er å forsøke å få til 100 aktive økter på 100 dager. Alle typer trening på over 20 min teller og så tenkte jeg at samme aktivitet i over en time kan regnes som to økter og at to forskjellige typer trening etter hverandre blir to økter hvis hver trening varer i minst 20 min. 20 min styrketrening på sturgulvet eller å gå til jobben i min 20 min blir en økt. En skitur på halvannen time blir to økter og å gå til skøytebanen, gå på skøyter kan bli to økter osv. Noen som vil være med? Anonymous poster hash: d0ebb...20a
___ Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har lyst til å forsøke å bli mer aktiv. Så vidt jeg har lest er de første 3 mnd de desidert værste. Holder du ut så lenge blir det mer en vane og ikke på samme måte noe man må tenke seg om og jobbe med seg selv for å få til. Det jeg har lyst til er å forsøke å få til 100 aktive økter på 100 dager. Alle typer trening på over 20 min teller og så tenkte jeg at samme aktivitet i over en time kan regnes som to økter og at to forskjellige typer trening etter hverandre blir to økter hvis hver trening varer i minst 20 min. 20 min styrketrening på sturgulvet eller å gå til jobben i min 20 min blir en økt. En skitur på halvannen time blir to økter og å gå til skøytebanen, gå på skøyter kan bli to økter osv. Noen som vil være med?Anonymous poster hash: d0ebb...20a Skulle ikke være anonym. Gammel vane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå