Nullstress;) Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Er ikke sikkert det er eggstokken, men er i allefall i "det området". Det kommer og går uavhengig av eggløsning. Kun på den ene siden. For noen dager siden våknet jeg av ekstreme smerter! Klarte ikke strekke ut beina, så lå o forstestilling. Men så gikk det over... Hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Treg mage? Avføring og luft kan gi smerter i de områdene i visse tilfeller, er selv litt plaget innmellom. Går over ganske raskt, men intenst mens det står på. Men anbefaler deg å rådføre deg med lege i tilfelle det er sndre ting. Anonymous poster hash: 66625...8fa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Ta en tur til legen, gubben sa jeg måtte. Viste seg å være cyster på eggstokkene. Helt ufarlige vanncyster, men de gjør vondt. Føler igrunn mindre smerte nå som jeg vet hva det er. Jeg vet at blir de for store og sprekker så kan det bli en tur på sykehuset, men mine sprekker når de er ganske små. (Har vært på ul for noe annet og de blir sjekket samtidig, så hvor mange varierer veldig hos meg) jeg skal fjerne eggstokkene etterhvert pga dette, men er ikke helt klar for overgangsalderen enda. Flere barn skal jeg ikke ha, hadde ikke vært noe problem om jeg skulle ha det heller. Men barn er vi ferdige med. Jeg henger over ett bord når det gjør vondt. Går noen minutt så er alt greit igjen. Anonymous poster hash: a25d5...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå