Gå til innhold

Skjulte meldinger rettet mot person(er) her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noensinne skrevet innlegg eller svart på innlegg som var direkte myntet på en person du kjenner her inne? Et hint, et OBS! eller bare for å vise at "jeg er her og jeg vet du også er det"?

Eller har du opplevd/følt at noen har gjort det mot deg?

Anonymous poster hash: 1557a...b3c

Skrevet

Nei, jeg ga beskjed direkte til denne personen. Eksponerte for mye av seg selv og andre i familien slik at det var gjenkjennbart. Dessuten var det altfor personlig det som ble lagt ut.

Skrevet

Ja, det har jeg

Anonymous poster hash: 6b646...9f4

Skrevet

Nei. Pga gullfisk hukommelsen min vil jeg vanskelig kjenne noen som ikke med vilje eksponerer seg selv.

Har heller ikke opplevd at noen sier de har kjent meg igjen. Skriver ikke navn på familie medlemmer her, men gjemmer meg heller ikke.

Skrevet

Jeg føler det er noen som vil fortelle meg noe, men ikke tør å face meg med det. Skikkelig frustrerende. Men jeg er kanskje bare litt paranoid,hehe.

Anonymous poster hash: 1557a...b3c

Skrevet

Å ja, det har jeg gjort veldig mange ganger. 

Anonymous poster hash: a1fad...c74
Skrevet

Innimellom kommer det opp ting jeg akkurat har snakket med venniner om eller ting som jeg gjør i tråder her. 

De fleste av mine nærmeste vet at jeg henger her inne, men det de ikke vet er at jeg nesten ikke starter tråder eller svarer på ting. Det kan jo være at noen av dem er myntet på meg, men hvis det er det så må dere ta det opp med meg direkte fordi jeg orker ikke å sitte og analysere tråder opp og ned i mente de skrives glatt over på tilfeldigheter.

Anonymous poster hash: ebe2c...ef0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...