Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Noen som har erfaringer med denne rasen? Gneldrete? Mosjonsbehov? Røyter mye? Familie/barnevennlig? Sykdommer i rasen? Lett å trene? Leser mye på nett, men liker å få erfaringer fra andre. Anonymous poster hash: b507f...a51
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Dytter. Anonymous poster hash: b507f...a51
Gjest lillehi Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har ofte en sånn hund her hos meg. Han er utrolig snill og glad i alle. Bjeffer en del spesielt når det går folk i gangen😃 da høres han ut som verdens farligste hund😃 men hvis noen hadde prøvd å bryte seg inn hadde han hoppet opp og slikket de på nesen😃 han er utrolig kosete og liket godt å gå på tur. Men han trenger ikke å gå på kjempelange turer hver dag. Røyter en del og krever en god del pelsstell. Men er absolutt en hund jeg vil anbefale til barnefamilier😃 jeg elsker å ha Leo på besøk, og det kjekkeste er at han blir så utrolig glad når vi kommer hjem, da danser og hopper han rundt og lar oss ikke være ifred et sekund😃
Pappi Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde en js for noen år siden oc kan signere beskrivelsen over:-) Kjempefin hund med veldig godt lynne. Glad i barn og veldig lett å trene. Litt pelsstell og mosjon trengs jo, men ikke veldig krevende rase dette. Kan anbefales:-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 vokst opp med 2 stk, de er veldig snille og gode mot de kjenner,men super neagative og skepiske til fremmende, hannhunden vår ble også sinna på fremmende når han ble eldre,så måtte passe på han hele tiden. Anonymous poster hash: d970c...98b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå