Gå til innhold

Imorgen reiser samboeren min bort i nesten 4 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært borte fra hverandre så lenge før. Meste er 7 uker. Gruer meg til å skulle holde fortet her hjemme alene. Skole, jobb, barn og bikkje. Han skal være borte i nesten 7 mnd men kommer hjem to ganger iden perioden. Første gang i april.... Noen andre her som er i samme båt? Er redd det skal gå helt rundt for meg :( har ingen familie eller venner i nærheten da vi nettopp har flyttet.

Anonymous poster hash: 0d21e...8dd

Skrevet

mann i forsvaret?

min har ikke vært så lenge borte i strekk, men lenge nok til at jeg skjønner du gruer deg. ingen i nærmiljøet i samme båt?

Anonymous poster hash: 60849...02d

Skrevet

Herregud! Førr i tida var mannfolka vekk i 1 år på sjøen!

Anonymous poster hash: 80c23...8b9
Skrevet

Jada, min er borte 18 uker og det er ikke første gang. For å være helt ærlig så går det ikke så bra, tror dette kommer til å ta knekken på oss. Går bra for han å være borte og han ser ikke helt problemet, jeg trives ikke med det når det har vært sånn over flere år. Håper for din del det går bedre enn her!

Anonymous poster hash: 06ba2...c0a
Skrevet

mann i forsvaret?

min har ikke vært så lenge borte i strekk, men lenge nok til at jeg skjønner du gruer deg. ingen i nærmiljøet i samme båt?

ja han jobber i forsvaret. De siste 6 mnd har han vært på opptrening så han har nesten ikke vært hjemme. Jeg skulle virkelig ønske at han ikke måtte reise. Han har vært der nede to ganger før men kun på leave i 5 uker om gangen. Er veldig redd det skal skje noe med han.

Kjenner ingen i samme situasjon. Var på sånn familiehelg for litt siden men ingen av de bor i nærheten av oss. Syns det er tungt å vanskelig nok å holde foret. Problemet er jo også at han skal til et urolig land og at jeg ikke kan ringe han når jeg har behov for det. Nei huff har så mange tanker om dette men ingen som helt skjønner følelsene mine.

h.i

Skrevet

spiller det noen rolle da? Jeg har vel lov å føle at dette er vanskelig. Jeg er redd han skal bli drept eller skadet. Barna er såpass store at de har fått med seg urolighetene i dette landet. Det er ikke bare bare fir familien som sitter igjen hjemme.

H.i

Skrevet

Jeg tar det som en forutsetning at din mann er borte minst like lenge av gangen som HI sin?? Hvis ikke er det et ufattelig teit svar. Før i tiden mistet de 2 av 6 barn også, uten at det gjør det greit nå i dag.

Skrevet

Jeg synes det høres veldig slitsomt og trist ut, og forstår godt at du ikke gleder deg til dette!

Anonymous poster hash: 3ea16...105
Skrevet

unødvendig kommentar.

har du i det hele tatt mann selv, såfall erfart at han er mye borte?

før i tia var mye annerledes og dårligere, betyr ikke at man må tåle alt som skjer idag fordet.

Skrevet

Jada, min er borte 18 uker og det er ikke første gang. For å være helt ærlig så går det ikke så bra, tror dette kommer til å ta knekken på oss. Går bra for han å være borte og han ser ikke helt problemet, jeg trives ikke med det når det har vært sånn over flere år. Håper for din del det går bedre enn her!

det var trist å høre :( jeg håper virkelig at dette ikke tar knekken på oss. Jeg er hvertfall fast bestemt på å holde ut denne perioden. Og forhåpentligvis får han en mer administrativ stilling til høsten. Er så lei av denne reisingen. Han liker ikke å reise fra oss men vet han trives veldig godt i jobben sin.

H.i

Skrevet

Naut!

Om du ikke hadde grudd deg til at mannen var borte i fire lange mnd kan det ikke være mye kjærlighet i forholdet deres.

Er det mulig å være så gretten og surmaga? Tar jeg helt feil når jeg tenker at du er singel?

Anonymous poster hash: a36cf...b64

Skrevet

Jeg er ikke i samme situasjon selv, men har du sjekket opp om det går an å få noen å snakke med via forsvaret? Selv om dere ikke bor i nærheten, kan det jo hende at du kan få kontakt med noen av de andre som sitter igjen hjemme og snakke med dem vi nett el? Du er jo helt sikkert ikke den første som sitter med disse tankene når mannen reiser ut!

Anonymous poster hash: 49e90...be8
Skrevet

mann i forsvaret?

ja han jobber i forsvaret. De siste 6 mnd har han vært på opptrening så han har nesten ikke vært hjemme. Jeg skulle virkelig ønske at han ikke måtte reise. Han har vært der nede to ganger før men kun på leave i 5 uker om gangen. Er veldig redd det skal skje noe med han.

Kjenner ingen i samme situasjon. Var på sånn familiehelg for litt siden men ingen av de bor i nærheten av oss. Syns det er tungt å vanskelig nok å holde foret. Problemet er jo også at han skal til et urolig land og at jeg ikke kan ringe han når jeg har behov for det. Nei huff har så mange tanker om dette men ingen som helt skjønner følelsene mine.

h.i

skjønner deg så godt. min store skrekk og. Har også mann i forsvaret, men han har ikke vært på utenlandstjeneste enda, og skal ikke med det første enda heller. skulle ønske jeg hadde gode råd, men sliter selv med å bo på et nytt sted uten familie og venner pga mannend jobb, og det uten at han er borte en gang!

snakk med familiekoordinator? du er jo ikke første i denne situasjonen, kamskje de kan komme med gode råd.

godklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...