Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Har registrert at Herr og fru Eriksen får sin Tesla i februar. Virkelig som ordentlige miljøforkjempere med det VOLDSOMME forbruket der Anonymous poster hash: 25330...c38
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Hehe, ja fint skal det være selv om halve ræva henger utafor Fru Eriksen sysselsetter vel 500 barnearbeidere alene med sitt voldsomme forbruk av klær, sko, vesker, accessories, interiørartikler, sminke og neglelakk, kremer og lotions, for ikke å snakke om alt hun kjøper til datteren og hundene. Anonymous poster hash: 3435b...486
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 For noen kjerringer dere er. Anonymous poster hash: 54ddf...d49
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Ikke vet jeg hva Tesla er og ikke skjønner jeg hvordan det kan provosere deg så mye at du faktisk lager et innlegg om det. Stakkars lille menneske som har et så stusselig liv. Anonymous poster hash: 2f3f6...be1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Tesla er altså en bil? En elektrisk sådan tilogmed? Hvorfor kritiserer du at noen kjøper seg ny bil? Har du så lite å gjøre at du må gremme deg over hver minste ting andre gjør? Du skal ikke prøve å få deg noen venner da? Så du slipper å mase på oss om denne damen og hva hun gjør og ikke. Det hadde nok flere av oss satt pris på. Anonymous poster hash: 2f3f6...be1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Tesla er altså en bil? En elektrisk sådan tilogmed? Hvorfor kritiserer du at noen kjøper seg ny bil? Har du så lite å gjøre at du må gremme deg over hver minste ting andre gjør? Du skal ikke prøve å få deg noen venner da? Så du slipper å mase på oss om denne damen og hva hun gjør og ikke. Det hadde nok flere av oss satt pris på. Anonymous poster hash: 2f3f6...be1 Tror du at de som skriver om fotballfrue er en og samme person? Anonymous poster hash: 08eff...8b8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Tesla er altså en bil? En elektrisk sådan tilogmed? Hvorfor kritiserer du at noen kjøper seg ny bil? Har du så lite å gjøre at du må gremme deg over hver minste ting andre gjør? Du skal ikke prøve å få deg noen venner da? Så du slipper å mase på oss om denne damen og hva hun gjør og ikke. Det hadde nok flere av oss satt pris på. Anonymous poster hash: 2f3f6...be1 Tror du at de som skriver om fotballfrue er en og samme person? Anonymous poster hash: 08eff...8b8 Jeg både tror og håper at det ikke er så mange som sliter så mye i hverdagen at de finner glede og trøst i å lese en blogg kun for å kunne skrive negative ting om den her inne. Anonymous poster hash: 2f3f6...be1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Jeg synes HI er i sin fulle rett til å påpeke dobbeltmoral! Hadde det vært snakk om en annen type dobbeltmoral ville dere syntes var greit dere også. Hvis for eksempel Kari Jacquesson hadde kjøpt -og reklamert for på sin private blogg- dyre frityrkokere, sukkerspinnmaskin, softis-maskin o.l. Mens resten av bloggen er fyllt opp med bildene av trening og supersunne matretter . Anonymous poster hash: a1910...a58
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Tesla er altså en bil? En elektrisk sådan tilogmed? Hvorfor kritiserer du at noen kjøper seg ny bil? Har du så lite å gjøre at du må gremme deg over hver minste ting andre gjør? Du skal ikke prøve å få deg noen venner da? Så du slipper å mase på oss om denne damen og hva hun gjør og ikke. Det hadde nok flere av oss satt pris på. Anonymous poster hash: 2f3f6...be1 Tror du at de som skriver om fotballfrue er en og samme person? Anonymous poster hash: 08eff...8b8 Jeg både tror og håper at det ikke er så mange som sliter så mye i hverdagen at de finner glede og trøst i å lese en blogg kun for å kunne skrive negative ting om den her inne. Anonymous poster hash: 2f3f6...be1 Du er nok ikke så lur du Hun har Norges mest leste blogg og det er svært mange brukere på denne siden. Anonymous poster hash: 08eff...8b8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Tesla er altså en bil? En elektrisk sådan tilogmed? Hvorfor kritiserer du at noen kjøper seg ny bil? Har du så lite å gjøre at du må gremme deg over hver minste ting andre gjør? Du skal ikke prøve å få deg noen venner da? Så du slipper å mase på oss om denne damen og hva hun gjør og ikke. Det hadde nok flere av oss satt pris på. Anonymous poster hash: 2f3f6...be1 Tror du at de som skriver om fotballfrue er en og samme person? Anonymous poster hash: 08eff...8b8 Jeg både tror og håper at det ikke er så mange som sliter så mye i hverdagen at de finner glede og trøst i å lese en blogg kun for å kunne skrive negative ting om den her inne. Anonymous poster hash: 2f3f6...be1 Du er nok ikke så lur du Hun har Norges mest leste blogg og det er svært mange brukere på denne siden. Anonymous poster hash: 08eff...8b8 Men du som er så lur - hvorfor lese når det bare irriterer? Jeg er sikkert veldig dum som ikke skjønner det. Anonymous poster hash: 2f3f6...be1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Jeg synes HI er i sin fulle rett til å påpeke dobbeltmoral! Hadde det vært snakk om en annen type dobbeltmoral ville dere syntes var greit dere også. Hvis for eksempel Kari Jacquesson hadde kjøpt -og reklamert for på sin private blogg- dyre frityrkokere, sukkerspinnmaskin, softis-maskin o.l. Mens resten av bloggen er fyllt opp med bildene av trening og supersunne matretter . Anonymous poster hash: a1910...a58 Så, du tror den eneste grunnen til at folk kjøper Tesla er miljøhensyn? LOL. For øvrig ser jeg ikke noe problem i at Kari hadde kjøpt seg både softis-maskin og frityrkoker. Man kan spise alt med måte, også slikt, og det er sunnere å lage det selv hjemme enn å kjøpe det ute fordi man da har kontroll på hva som er i maten. Anonymous poster hash: 54ddf...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå