Gå til innhold

Noen som har tatt UL i Tromsø?

Anbefalte innlegg

hei, sniker meg inn her. hører egentlig til på 1.trim. men må nå ut til flere Tromsøværinger… er det noen her på 3.trim? og som har tatt tidlig UL i svangerskapet???  :P

Jeg ønsker tidlig UL før uke 12, bare for å se et hjerte som banker, slik at jeg kan roe meg litt ned…egentlig ingen grunn til bekymring, men vil bare få det sjekket :laugh:

"problemet" er vel at jeg ikke får  tidlig UL på sykehuset siden jeg ikke har noen grunn til det.. så hvor kan jeg dra da?

Ultralydklinikken? - tar de bare 3D/4D ?

Gyn Tromsø? - hørt mye rart om han legen ?  :sad:

Gyn Consult ? - vet igenting om denne plassen? 

er det noen andre plasser???

Anonymous poster hash: 36ab9...426
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144109410-noen-som-har-tatt-ul-i-troms%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, sniker meg inn her. hører egentlig til på 1.trim. men må nå ut til flere Tromsøværinger… er det noen her på 3.trim? og som har tatt tidlig UL i svangerskapet???  :P

Jeg ønsker tidlig UL før uke 12, bare for å se et hjerte som banker, slik at jeg kan roe meg litt ned…egentlig ingen grunn til bekymring, men vil bare få det sjekket :laugh:

"problemet" er vel at jeg ikke får  tidlig UL på sykehuset siden jeg ikke har noen grunn til det.. så hvor kan jeg dra da?

Ultralydklinikken? - tar de bare 3D/4D ?

Gyn Tromsø? - hørt mye rart om han legen ?  :sad:

Gyn Consult ? - vet igenting om denne plassen? 

er det noen andre plasser???

Anonymous poster hash: 36ab9...426

Anbefaler Gyn Tromsø. Ta en tur til fastlegen å si dine problemer * feks: usikker på hvor mange uker du er ol* De kan henvise deg vidre til gyn Tromsø, så betaler du bare en egenandel.

Anonymous poster hash: d4b7a...fb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...