Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Synes alle fokuserer på det ytre! Greit nok at det er viktig å ha en sunn livsstil og god helse, men synes så få artikler på nettet og i media fokuserer på at det er viktig å ha et sunt indre også! Jeg synes vi skal fokusere på selvfølelse, medmenneskelighet og mental helse også... Er litt lei meg for at mine døtre skal vokse opp i en samfunn som fokuserer på den ytre fasaden heller enn den indre lykken... Er det ikke det indre som teller mest damer? Eller tar jeg feil? For de som lurer på om jeg er overvektig er jeg ikke det og har heller ingen psykiske problemer. (Noe flere av mine utseendefokuserte og tvangspregede venninner har...) Anonymous poster hash: d932d...9a2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Det viktigste er nå å ha en perfekt kropp som fotballfrue sin. Ta gjerne silikon og Restylane, hairextentions, falske negler, øyenvipper. Fake brunfargen. Syns det er syns det er blitt slik Anonymous poster hash: 9c7b4...217
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Glad jeg bare har sønner når jeg ser hva slags forbilder ungjentene har. Fotballfrue og Miley Cyrus... Anonymous poster hash: 091f1...5fd
Nyttårs barn Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Kunne ikke vært mer enig. Synes det er synd. Men det sier vel noe om at vi lever i oveflod og at individualismen er stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå