Gå til innhold

Til ammende mødre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med sex og melk i puppene egentlig?

Jeg har så lyst at mannen skal kaste seg over dem, kose og beføle. Meeeeen da blir det jo bare så masse søl :( Her renner det bare jeg tenker på amming.

Og jeg lengter så etter å kunne sove uten bh igjen.

Noen som har tips, pleace?

Anonymous poster hash: d0a29...a5b

Skrevet

Sex? Puppene mine er nå middag, ikke dessert. Beholder bhen på. På natta sover jeg uten bh, med håndduk under meg. Har et ammeinnlegg jeg holder på andre puppen når jeg nattammer. Null stress :-)

Anonymous poster hash: d8ab8...9af

Skrevet

Det er bare noen få måneder...

Skrevet

Jeg synes puppene mine var nok i bruk jeg, så jeg kunne tenke meg å ha dem for meg selv når jeg først hadde mulighet, hehe.

Skrevet

Jeg hadde bhen på. 

Anonymous poster hash: 353cc...cc5
Skrevet

Beholder bh-en på, ja. Har prøvd uten, men plutselig er utdrivingsrefleksen i gang, og da er det ikke så kult når det begynner å renne utover...

Sover med BH også. Men samsover også, da, så vil helst ikke at det skal bli noe selvbetjening ila natta.:-)

Anonymous poster hash: ea2d4...a00

Skrevet

Samme her HI. Sover med bh nå men skal jammen prøve med håndkle under meg :-)

Skrevet

Jeg kjøpte slike "dry nites"-underlag som egentlig er ment som tisselaken og la under meg. Orker ikke å sove med BH i alle fall. Etter 1-2mnd var det ikke nødvendig med underlag lenger:-)

Anonymous poster hash: 7787c...b03

Skrevet

Jeg har aldri hatt noe problem med denne utdrivningsrefleksen ut av kontroll. Har ikke behøvd ammeinnlegg eller noe, skjønner jo at jeg er heldig. 

Når det er sagt, så har jeg som ammende alltid beholdt BH på. Puppene er liksom babyens matfat, og da blir det litt feil med puppene som sexleketøy også. 

Anonymous poster hash: 28926...caf
Skrevet

Det blir bedre etterhvert! Jeg vil gjette på at din baby fortsatt er ganske liten (?), den refleksen forsvinner. Men må innrømme at jeg på ingen måte tenner på å bli tatt på puppene for øyeblikket, assosierer det bare med amming...

Skrevet

Jeg sov med håndkle under meg og uten bh, men om vi skulle ha sex kom bh'en på (med ammeinnlegg) for å unngå søl. Var totalt turnoff om han tok meg på puppene i den perioden uansett.

Anonymous poster hash: 6b81c...818
Skrevet

Har aldri lekket en dråpe jeg! :)

Anonymous poster hash: cef6e...096

Skrevet

Jeg sov i ammenattkjole i starten. Det tok ikke mer enn ca 2 mnd før det sluttet å lekke, så det har egentlig ikke vært noe problem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...