Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Er en person som skal være død, har søkt på alle kirker uten treff. Men det er jo andre steder en kan begraves..Men jag kan ikke se at en kan søke på navn f.eks på human etisk forbund. Anonymous poster hash: c9ef4...a4c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Spør noen som kjenner / kjente personen Anonymous poster hash: 5918f...31a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 hvem som helst kan vel ikke få de opplysninger i folkeregisteret?!Spør noen som kjenner/ kjente er vel opplagt, og siden jeg spør om tips her- lite aktuellt! Anonymous poster hash: c9ef4...a4c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er enig med de som foreslår folkeregisteret. Der jeg ville forsøkt. Antar at man fjernes der når man dør. Men man fjernes også der (iallfall fra noen typer lister) om man ikke lenger bor i landet og har bodd borte i over 1 år, for da er man vanligvis ikke medlem lengre. Jeg ville ringt eller sendt epost til folkeregisteret. Anonymous poster hash: ecaab...010
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Takk,prøver folkeregisteret:-) Anonymous poster hash: c9ef4...a4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå