Gå til innhold

Ble overfalt på fredag......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar. Dette skjedde i Vestfold. Jeg takler ikke gå igjennom noen fysisk undersøkelse. .. sliter med det til vanlig og det er verre nå.

Har ikke sovet noe i natt heller... tanken på den panikken jeg fikk når han kvelte meg og jeg kjente pusten forsvinne... den roen han hadde når han snakket til meg. Han prøvde å stikke to fingre i munnen min men jeg bet til...

Er ikke vits å gå inn i detaljer av hva som skjedde. Det er jo ikke deres feil eller problem..men det varte nøyaktig 52 minutter. ....

Hvordan han så ut.. muskler. Pent kledd. Mørkt hår. Men lite. Norsk ja. Et litt mystisk ansikt om dere forstår...

Takk for all støtte fra dere.

Anonymous poster hash: d2184...bad

Skrevet

Det er ei annen jente som ble overfalt og voldtatt i Vestfold i går, det står på dagbladet.no. Dette var i Sandefjord. Jeg synes du bør kontakte politiet HI.

Anonymous poster hash: 291da...3e8
Skrevet

Takk for svar. Dette skjedde i Vestfold. Jeg takler ikke gå igjennom noen fysisk undersøkelse. .. sliter med det til vanlig og det er verre nå.

Har ikke sovet noe i natt heller... tanken på den panikken jeg fikk når han kvelte meg og jeg kjente pusten forsvinne... den roen han hadde når han snakket til meg. Han prøvde å stikke to fingre i munnen min men jeg bet til...

Er ikke vits å gå inn i detaljer av hva som skjedde. Det er jo ikke deres feil eller problem..men det varte nøyaktig 52 minutter. ....

Hvordan han så ut.. muskler. Pent kledd. Mørkt hår. Men lite. Norsk ja. Et litt mystisk ansikt om dere forstår...

Hvordan vet du at det varte i 52 minutter? Dersom du har vært rett utenfor en venninne så er det jo rart at du blir overfalt i nesten en time uten noen merker noe?

Ta kontakt med politi snarest.

Anonymous poster hash: 74b0b...203

Skrevet

Fordi rett før det skjedde så kikket jeg på tlf min, og der hvor bilen står er det ingen. bare et mørkt tomt sted med "lager". jeg tok tlf min med en gang jeg kom til meg selv. og det var 52 min.. JEg skrev ikke det for at det skulle virke teit.....

Jeg har vært hos politiet idag. har ikke godtatt underlivsundersøkelse. JEg kjenner av tanken på det bare.. 

Det er opprettet sak. Ikke hørt om noe annet i vestfold.. Ikke fått med meg så veldig mye generelt..

Skrevet

Leste det på dagbladet nå, og det er iallfall ikke samme gjerningsmenn isåfall.. Men grusomt for jenta... :(

Skrevet

Hvordan vet du at det varte i 52 minutter? Dersom du har vært rett utenfor en venninne så er det jo rart at du blir overfalt i nesten en time uten noen merker noe?

Ta kontakt med politi snarest.

Anonymous poster hash: 74b0b...203

TROLL! OPPMERKSOMHET! 

Anonymous poster hash: 6e1b5...c11

Skrevet

Du må gjerne kalle dette trolling. Det tåler jeg å høre. har vært inne på denne siden såpass mange år at jeg vet folk roper troll for så mangt. Jeg kan takle det...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hjelpes.. Å kalle noen som har blitt overfalt for troll, bare fordi de sitter med detaljer dere finner usannsynlig?!

For å si det slik, jeg ble voldtatt når jeg var 12 år, jeg kan gå i detalj om lyder, lukter, tid, hvordan kvisthull i taket så ut osv. Når man opplever voldtekt, blir man fort var på detaljer, for det er det eneste man VET man kan forholde seg til.

HI:

Først: Dette er ikke din feil, det er bra du har tatt turen til politiet, er dessverre ikke stort de får gjort vil jeg tro, men om de får fakket drittsekken eller ei, så var det viktig for deg å komme deg dit nå, om man venter i det uendelige, før man finner mot til å fortelle det til noen eller anmelde, så er det rett og slett for sent.

At du ikke har knekt sammen i gråt enda, betyr ikke at du ikke tar dette hardt, eller at tårene aldri dukker opp. Det er viktig å gripe fatt i dette, i skrekken, redselen og sorgen av dette, før det spiser deg opp, det kan ende opp altoppslukende når det først kommer til overflaten. Hva med legen, psykolog? Noen å kunne snakke til om det, få litt hjelp med bearbeiding av det hele.

Skrevet

Takk for godt svar Barn og engler...

Ja, jeg husker alle detaljene, alle bevegelsene, smerten, setningene.... all praten til meg.... 

Jeg har sitti i bilen i noen timer idag ( det stedet jeg alltid søker for ro.....)

Musikken på høy.. og grått ... ikke mye, men noe.  jeg kastet genseren min igår, den har parfymen hans... jeg blir kvalm... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...