Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er helt ødelagt. Må bare få det ut her... Jeg sliter så.. jeg sover ikke.. jeg spiser ikke stort. Men jeg er liksom så kald. JEg klarer ikke forklare det heller. Dette var ikke starten på et godt år.. Det var ikke slik det skulle bli.. Jeg meldte det ikke. Ja, skyt meg for det.. Men jeg ble bare liggende.. en god stund.. Før jeg reiste meg opp og gikk som en zombie hjem.... Jeg tror kanskje ikke det har gått helt opp for meg... Anonymous poster hash: d2184...bad
Ileus Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Ikke for sent å anmelde nå. Politiet kan veilede deg mtp hvordan du skal komme over det.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Hva skjedde da hi? Stor klem Anonymous poster hash: 49420...012
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Her må du ta kontakt med politet og lege i morgen!! Dette ødelegger for deg og har virkning på ditt liv umiddelbart, men kan også få senvirkninger som bør journalføres for din egen del! En annen ting er at kanskje nettopp din stemme kan forhindre at andre opplever det samme neste helg. Vær så snill å søk hjelp, anmeld det og ta vare på deg selv ved å kontakte lege fordi du fortjenner det!! Anonymous poster hash: fea9b...f6d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Jeg vet det høres dumt ut, men i mange år så har jeg alltid blitt kontaktet av menn som liker det "røft" osv. helt uskyldig sånn sett... Og jeg ser og er veldig uskyldig og grei... Akkurat som om jeg tiltrekker meg slikt? :/Jeg gikk iallfall fra ei venninne. Mot bilen.. da kommer en fyr bakfra og slår meg i nyrene.. Han rev av undertøyet mitt, og presset seg på meg.. Mens han kvelte meg. Har fortsatt merker på hals og det som er... det var grusomt. Det var vondt. det var så skummelt. jeg vet nesten ikke hva jeg skal si.... Han slo et par ganger i ansiktet. jeg hylte ikke men kjempet alt jeg klarte.. Selvfølgelig hjalp det jo ikke. JEg er jo ikke store jenta. når han gjorde seg ferdig så sa han jeg var flink jente?!?!?!? og gikk...... Anonymous poster hash: d2184...bad
Ileus Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Ring voldtektsmottaget eller legevakt NÅ, ikke for å skremme deg men du må testes for div sykdommer og få dette dokumentert. Der vil du møte forståelse av fagpersoner som dessverre har sett dette mange ganger før. Klem til deg.
Jallow B Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Legevakten NÅ. Kontaakt også Dixi om du ønsker noen å prate med: http://www.dixi.no/ Ring oss:: 22 44 40 50 ELLER RING/SEND SMS TIL930 58 070
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Takk... Det er godt med litt råd fordi jeg er helt forvirra... og merkelig nok sitter jeg ikke og gråter og skriker.. Jeg er mer frossen. Jeg har dusja ekstremt mye.. sitter bare i dusjen. Der slapper jeg av og føler meg ren iallfall.... Han prøvde jo ikke å skjule ansikt eller noe som helst, merkelig nok..... Hva hvis leger osv ikke finner noe? annet enn blåmerkene? hva skjer videre da? Anonymous poster hash: d2184...bad
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Takk... Det er godt med litt råd fordi jeg er helt forvirra... og merkelig nok sitter jeg ikke og gråter og skriker.. Jeg er mer frossen. Jeg har dusja ekstremt mye.. sitter bare i dusjen. Der slapper jeg av og føler meg ren iallfall.... Han prøvde jo ikke å skjule ansikt eller noe som helst, merkelig nok..... Hva hvis leger osv ikke finner noe? annet enn blåmerkene? hva skjer videre da? Anonymous poster hash: d2184...bad For det første så er ikke dette din feil og kommer heller aldri til å bli det. Mest sannsyligvis kommer de til å finne skader inni i vagina, samt merkene på kroppen din og de kommer til å prøve å finne ut hvem som har gjort dette mot deg. Igjen dette er ikke din feil og kommer aldri til å bli det heller. Du må prøve å forklare hvordan han så ut til politet og det blir antagligvis søkt etter vitner, noen som så gjerningsmannen på i nærheten av stedet du ble voldtatt for å kunne stoppe han slik at han ikke gjør dette med andre. Det å være frosset som du skriver er antagligvis sjokket over det som har skjedd, ring dixi som noen sier over her de er proffe og kan veilede deg og støtte deg!! Vær så snill å ta tilbake livet ditt nå med en gang selv om det er vanskelig og tøft akkurat nå. Du kan snakke med ei vennine hvis du vil at noen skal være med deg gjennom denne prossesen. Anonymous poster hash: fea9b...f6d
Ileus Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Mange voldtektsofre melder ikke ifra før det har gått en stund, det er vanlig pga sjokket. Noen prøver å benekte for seg selv at det faktisk skjedde. Du må få hjelp til å bearbeide traumene, og det er fagfolk best til. Du kan få senreaksjoner som PSTD, angst, depresjoner. Du er kanskje fortsatt i sjokk, men vær så snill og ta kontakt med lege så fort som mulig. Du trenger ikke å anmelde hvis du ikke vil, men du MÅ få hjelp til å takle dette traumet på best mulig måte.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 TAkk for svar.. Jeg skal kontakte de, vel iallfall prøve. Jeg vet jo innerst inne at jeg ikke har noe valg.. men samtidig vil jeg liksom ikke... bli sjekket osv. Jeg er livredd undersøkelser av underlivet fra før. Jeg har til og med aldri klart å ha sex vanlig med en fyr ( unntatt exen da ), dt er nok selvtilliten.. men men.. Anonymous poster hash: d2184...bad
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Du må såklart anmelde og få den hjelpen du trenger. Men siden det ikke ble gjort med en gang og du i tillegg har dusjet er nok alle beviser borte pg han blir aldri dømt såfremt han ikke innrømmer noe selv:( Men for å få hjelpen du trenger gratis må det inn i systemet. Du kan muligens ha rett på erstatning også, om retten tror deg selv om de ikke kan dømme han. Dette er en tung prosess, men du kommer deg igjennom det. Det blir lettere å legge det bak seg når alt er overstått. Men kontakt politi og levevakt, politiet anmelder ofte slike saker selv, så du slipper det selv. Anonymous poster hash: fc0e0...063
Gjest cd0da Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Kom deg på legevakta ASAP! De finner dna selvom du har dusja mye! Jeg dusja også mye dagen det skjedde, men dagen etter på sykehuset fant de dna da de tok GU undersøkelse på meg for å samle bevis
Gjest cd0da Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Send meg gjerne en pm. Jeg har vært gjennom det samme
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 ja, det er nok ikke mange beviser på meg, sånn sett. Da jeg har dusjet masse... masse!! Angst sliter jeg med fra før, så det gjorde ikke saken lettere. Flere ganger sa han at jeg er skapt for dette. At jeg ikke hadde noe valg..... han sa faktisk ganske mye..... og jeg er en som er veldig årvåken.. og har lagt merke til en bil, i noen dager..... Anonymous poster hash: d2184...bad
moa_tobias Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 Uff, vet nesten ikke hva jeg skal si til dette! For en grusom start på året:/ For din egen del anbefaler jeg deg virkelig å melde fra så fort du kan! Ikke at dette blir det samme, men har et familiemedlem som ble misbrukt over en lengre periode og meldte ikke fra før mange år senere. Nå har det gått 24 år siden hendelsene, men fy som det fortsatt ligger der og påvirker vedkommende. Ikke minst angeren på å aldri søke hjelp... Sender deg mange varme tanker!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 Det må jo feile meg noe, som tiltrekker meg gærninger..... det er første gang jeg har blitt vondtatt, men jeg tiltrekker meg de... Jeg føler det er han som har fulgt etter meg i flere dager. Jeg kjører veldig mye.. og har sett ... men at det går ann å være så dum, og ikke reagere før nå... Jeg har slitt i MANGE år med å kunne bare feks ha sex med noen. Gi min kropp til noen. Psyken min har alltid stoppet meg, selv om jeg ville ha sex feks. Og det har ødelagt så mye for meg.... og nå slapp jeg å gi..... Anonymous poster hash: d2184...bad
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 Det er viktig at du melder fra! Han kan gjøre det igjen mot flere. Jeg opplevde noe lignende for 13 år siden og meldte aldri fra og det angrer jeg på. Spesielt da den samme personen voldtok ei annen jente i nærmiljøet noen uker etterpå. Hun var bare 13 år(jeg var 15). Anonymous poster hash: 47216...113
moa_tobias Skrevet 5. januar 2014 #19 Skrevet 5. januar 2014 Nei, så absolutt ikke! På feil sted til feil tid!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #20 Skrevet 5. januar 2014 da er jeg veldig veldig ofte på feil sted, til feil tid... Desverre..... Jeg kjenner ikke personen personlig, men samtidig føler det er et litt kjent ansikt. Åh... det er slitsomt.. Starter skole imorgen også. Dette blir... en rar start. Akkurat som jeg ikke gruet meg for småting som skole, så kom dette som et lass også.... Anonymous poster hash: d2184...bad
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #21 Skrevet 5. januar 2014 Kjære deg, ring legevakt nå, få veiledning og hjelp! Ta også kontakt med politiet. Hvis du føler deg forfulgt bør du ikke ta noen sjanser, i tillegg til å anmelde det som har hendt. Om du ikke orker en gu så slipper du det, men å få noen å snakke med er lurt! De vil sette deg i kontakt med en sosionom. Uff, fikk vondt av deg! Sender deg en stor styrke klem og varme tanker! Anonymous poster hash: bec7e...ee9
moa_tobias Skrevet 5. januar 2014 #22 Skrevet 5. januar 2014 Du bør droppe skole og heller gå til politiet.. Kanskje du husker så mye av ansiktet at de får tegnet en fantomtegning. Og kanskje du da kjenner igjen personen eller kommer på å ha sett han før? Du nevnte noe med at noen har fulgt etter deg? Hva om han fortsetter? Hva om han gjør det igjen? Hva om han har gjort det før? For din egen del og kanskje for andres del, ikke la han slippe unna! Gjør i alle fall et forsøk på å ta han!
Birben Skrevet 5. januar 2014 #23 Skrevet 5. januar 2014 Er det lov å spørre hvor i landet dette var? Støtter de andre her som sier at du må anmelde med en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #24 Skrevet 5. januar 2014 Om du ønsker å komme best mulig ut av dette selv, etterforsking og straffe mannen så er sjansene best nå. Grusomt å høre hva du har opplevd. Ring politiet med en gang! Beviser og DNA er å finne på deg og muligens inni deg, men du må gjøre det nå! Anonymous poster hash: 4218b...6d7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #25 Skrevet 6. januar 2014 Hvordan så han ut? Hvor er dette hen?Viktig at du kommer deg til lege, ikke bare fordi han kan gjøre dette mot andre, men fordi de kan gi deg medisiner så du slipper å bli smittet av diverse. Lykke til, kjære deg, og mange klemmer. Ingen fortjener dette. Anonymous poster hash: e1b1f...9af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå