Gå til innhold

Tips til hvordan til å få vesla til å bæsje på do??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ble 3 år i desember, og har tisset fint på do/potta siden tidlig i fjor sommer. Bæsjer seg ut hver kveld (bruker bleie om natta enda) Noen med tips? 

Anonymous poster hash: 3b5bd...98b
Skrevet

Dosete med trapp, mye stødigere enn doring. Jeg kjøpte på Barnas Hus.

Anonymous poster hash: 7ad54...fec

Skrevet

Dosete med trapp, mye stødigere enn doring. Jeg kjøpte på Barnas Hus.

Anonymous poster hash: 7ad54...fec

Ja, det har vi. Hjelper ikke.. HI

Anonymous poster hash: 3b5bd...98b

Skrevet

min sønn var helt lik! han nektet å bæsje på do, og bæsjet derfor i bleien om kveldn før han skulle legge seg… vi sleit lenge med dette.. men løsningen ble faktisk at vi kjøpte en stor leke traktor han ønsket seg og satt oppå en hylle på bade så han ikke rakk den, men han kunne se den.. og sa at når han hadde bæsja på do skulle han få den ned. det motiverte han veldig, og han var på do flere ganger for å prøve å bæsje bare fordi han ville ha den, hehe.. så roset vi han maaaasse for at han prøvde :) så når han endelig klarte å bæsje fikk han ned traktoren, med beskjed om at den ble satt opp igjen hvis han bæsjet i bleien om kvelden igjen. da var det gjort, etter det bæsjet han på do :-) det gikk faktisk overaskende lett, for han virkelig nektet å bæsje på do!!

da han skulle lære seg å tisse på do, ga vi han en sånn "leke-tattovering" hver gang han hadde tisset på do, og det funket også veldig bra :-)

Husk MYE positiv tilbakemelding når hun prøver, og ikke gi oppmerksomhet når hun bæsjer i bleien, bare bytt uten å si noe. lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...