Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Istedefor bare badetruse når man er i svømmehall/badeland tenker jeg. Anonymous poster hash: a0bfe...5b2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Når de begynner å få former kanskje. Møtte datteren til en bekjent av meg i svømmehallen (11 år) og hun gikk bare i shorts. Hadde ingen former enda, men de fleste der rundt 6-7-8 år hadde badedrakt. Anonymous poster hash: 337d0...5c5
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Begynt med det rundt 3-års alderen da hun var ferdig med bleie. Følte seg veldig stor da Anonymous poster hash: e8626...677
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Mi begynte med det i treårsalderen, da hun hadde sluttet med sånn badebukse med plastinnlegg. Da måtte jeg kjøpe enten bikini eller badedrakt hvis hun ikke skulle ha guttebadebukse. Anonymous poster hash: 06eec...206
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Regner med at badebleia kastes når ho er ferdig med bleie, hva ho kommer til å foretrekke å ha på seg da er helt opp til henne. Anonymous poster hash: 1ab1e...4e1
★julestjerne★ Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Mi har badedrakt utanpå badebleia, synes eg har betre tak i henne utanpå badedrakt enn på våt hud. Når ho sluttar med badebleie blir det nok lettare med badebukse ved dobesøk til ho blir litt større.
Bananen Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Aldri brukt badetruse, kun vanlig badebleie alene. Begynte vel med badedrakt over bleia i 2-årsalderen. Og badebleia forsvant såklart samtidig som bleiene når den tid kom.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Takk for svar alle :-) Anonymous poster hash: a0bfe...5b2
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 bruker badedrakt i svømmehall og bare badetruse/bikinitruse på stranda (slippe å ha så mye vått badetøy på kroppen).
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Mi har badedrakt utanpå badebleia, synes eg har betre tak i henne utanpå badedrakt enn på våt hud. Når ho sluttar med badebleie blir det nok lettare med badebukse ved dobesøk til ho blir litt større. Samme her, bleier glir ikke like mye ned som med badetrusa, så jeg har badedrakt på min baby som er under året. Slipper man bæsj og gris på grunn av bleia som har sklidd ned i boblebadet.
midgard Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Min begynte med badedrakt over badebleie. Og som gym og svømmelærer vil jeg si: bikini egner seg vel best på stranda... og badedrakt bruker vi når vi skal lære å svømme (svømmehall)... min mening, nok kroppspress som det er...
Natti11 Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Hvor Min begynte med badedrakt over badebleie. Og som gym og svømmelærer vil jeg si: bikini egner seg vel best på stranda... og badedrakt bruker vi når vi skal lære å svømme (svømmehall)... min mening, nok kroppspress som det er... Hei. Hvor kan jeg få kjøpt bade bleie , det hørtes veldig smart ut, min lille synes det er veldig gøy å bæsje i vannet , hun er bare 3 måneder, men er ikke like populært om hun er i ett basseng senere.
midgard Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 badebleie selges på kiwi, rema, obs... osv... sikkert apoteket også....
Natti11 Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 badebleie selges på kiwi, rema, obs... osv... sikkert apoteket også.... Takk det har jeg helt klart å over se:) Ha en fin kveld:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 Takk for svar :-) jeg var usikker på om det var vanlig å gå over til badedrakt når bleieperioden er over. Til deg med spørsmål om badebleier: Ang badebleier- svømmehaller krever som regel de papir-badebleiene selv om de fungerer dårlig (når de er dukket 1 gang i vann så vil det som kommer i bleia senere ikke absorberes, bare til en viss grad holde på plass. Andre flergangsbadebleier som er mer som en truse men med tettstedet søm rundt bein og mage, som kan holde på mindre uhell er påkrevd ved babysvømming pga hygiene. Vi har brukt imse vimse sine, kan kjøpes feks på nett på bleieboden e.l. Men uansett så er det ikke slik at barna kan bade med bæsjeuhell, da kommer det ut, men det gir deg mer tid til å skifte før det lekker. Er også en fordel på land så det ikke havner på gulv eller i sanda på strand. De kan også holde litt på væske men man må nok regne med at urinen vil sive ut i vannet etter en liten stund. Anonymous poster hash: a0bfe...5b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå