Gjest Fru Banderas Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Hvilke er de to beste sangene du vet om (med navn på gruppe / artist også) ?
frk Nilsen Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 (endret) The Weight - The Band Heart of Gold - Neil Young Harvest Moon - Neil Young Det ble tre Endret 5. januar 2014 av frk Nilsen
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Dette må jeg tenke leeeenge på.
Ugl@ ruger... Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Oiii....vanskelig, har så mange jeg liker....hmmm.... Pink Floyd, Shine on you crazy diamond kommer jeg da ikke unna, Massive attack med Tear drops er en av mine andre favoritter
Ugl@ ruger... Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Skikkelig bra musikk må man helst litt tilbake i tid for å finne, hører bra nye innimellom, men de fester seg ikke helt. Pink Floyd har et skattekammer med deilig musikk, High Hopes er en deilig perle av en låt den også, bør nytes via et godt anlegg.
Gjest Fru Banderas Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Og Atom Heart Mother. Hele. Med skikkelig bra anlegg, null stress, og vin.
Anne-B. Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Talking heads - naive melody. En favoritt nå i alle fall.
Ziva Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Def Leppard - Pour some sugar one me Rolling stones - Satisfaction Akkurat nå følte jeg meg litt "out of date"
☆☆☆ Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 One - Metallica Vanskelig å nevne ein nr 2, har vel ca 30 kandidatar.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Ender jo alltid i melankolien på favorittsanger. Jeg har en nr 1 "This mess we´re in", PJ Harvey og Thom Yorke og også ca 30 som nr 2.
ms.Pond Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har havnet i en Stone Temple Pilot-periode, og må vel stemme på Plush. Og så har jeg en som alle ler av meg for, helt til de vet historien bak, den er nemlig fryktelig romantisk Enrique Iglesias med Rythm Divine. Og så er det en haug med andre, men siden jeg bare fikk nevne to, så... jepp, da ble det de i dag.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har havnet i en Stone Temple Pilot-periode, og må vel stemme på Plush. Og så har jeg en som alle ler av meg for, helt til de vet historien bak, den er nemlig fryktelig romantisk Enrique Iglesias med Rythm Divine. Og så er det en haug med andre, men siden jeg bare fikk nevne to, så... jepp, da ble det de i dag. Plush er forøvrig en av mine 30 som nr 2
ms.Pond Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har havnet i en Stone Temple Pilot-periode, og må vel stemme på Plush. Og så har jeg en som alle ler av meg for, helt til de vet historien bak, den er nemlig fryktelig romantisk Enrique Iglesias med Rythm Divine. Og så er det en haug med andre, men siden jeg bare fikk nevne to, så... jepp, da ble det de i dag. Plush er forøvrig en av mine 30 som nr 2 Mannen med deilige stemmen! Kunne nesten giftet meg med han bare for å få høre den stemmen hver eneste dag. Men jeg klarer meg fint med musikken til nød
Barbarella og froskebarna Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Sufjan Stevens med Seven Swans Og nesten alle sangene til Nick Cave <3 Og Radiohead. Klarer ikke komme på to enkeltsanger.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har havnet i en Stone Temple Pilot-periode, og må vel stemme på Plush. Og så har jeg en som alle ler av meg for, helt til de vet historien bak, den er nemlig fryktelig romantisk Enrique Iglesias med Rythm Divine. Og så er det en haug med andre, men siden jeg bare fikk nevne to, så... jepp, da ble det de i dag. Plush er forøvrig en av mine 30 som nr 2 Mannen med deilige stemmen! Kunne nesten giftet meg med han bare for å få høre den stemmen hver eneste dag. Men jeg klarer meg fint med musikken til nød Jeg er enig der altså! Bare så synd at fyren er totalt på tur privat, men jeg kunne hatt ham i et låst rom og tatt ham fram når jeg trengte ham.
☆☆☆ Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 Vi har god smak her inne må jeg si!Ingen bombe at flotte damer har god musikksmak
amandine Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 Wuthering Heights til Kate Bush, mye U2, Edie Brickell and the new bohemians, og og og the Cranberries, kan ikke leve uten klassisk (hva er jul uten Juleoratoriet???) listen blir laaaaang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå