Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg å min kjære hadde samlivsbrudd på 10mnd, vi var til mekling og jeg mottar i dag hjelp fra nav fra sosialen. Går på arbeidsavklaringshets penger itilegg. Nå har jeg å kjæresten min funne tilbake til hverandre og vil flytte sammen igjen. Problemet er at han har oppsigelsestid på 3mnd og samme har jeg. Vi vil finne noe sammen som ikke er så dyrt, men hvordan går jeg frem med tanke på nav ? Vi bor enda ikke sammen, men tilbringer veldig mye tid til hverandre. Kan også nevne at vi har 1 felles barn sammen. Jeg er livredd for å bli ansett som trygdesvindel, er jo selvfølgelig ikke det vi ville oppnå med dette Anonymous poster hash: 60925...1fe
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Hei Det er bare å gi beskjed til NAV om situasjonen, og at dere tenker på å flytte sammen igjen. Du vil da få beskjed om at dere må si i fra med en gang dere har samme adresse. Ikke verre enn det. Anonymous poster hash: 4265c...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå