Gå til innhold

Noen som har erfaringer med denne PCen? (link)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Sony Vaio, og det er godt mulig at jeg har et "mandagsprodukt", men jeg er svært misfornøyd. Den støyer voldsomt, går ofte i svart (skjermdriverne slutter å fungere), har hatt den 3 ganger inne til rep.

Den takler dårig noe mer enn internett, Photoshop, se film og til og med å skrive en enkel epost kan få pc`n til å låse seg.

Hadde på forhånd hørt mye bra om Sony Vaio, men jeg er ikke fornøyd. Har hatt den i snart 1 år og ALDRI mer Sony Vaio på meg.

Anonymous poster hash: 3b32d...06d
Skrevet

Jeg har en Sony Vaio, og det er godt mulig at jeg har et "mandagsprodukt", men jeg er svært misfornøyd. Den støyer voldsomt, går ofte i svart (skjermdriverne slutter å fungere), har hatt den 3 ganger inne til rep.

Den takler dårig noe mer enn internett, Photoshop, se film og til og med å skrive en enkel epost kan få pc`n til å låse seg.

Hadde på forhånd hørt mye bra om Sony Vaio, men jeg er ikke fornøyd. Har hatt den i snart 1 år og ALDRI mer Sony Vaio på meg.

Anonymous poster hash: 3b32d...06d

Er det samme modell som jeg har linket til eller en annen?

Anonymous poster hash: 22716...58a

Skrevet

Jeg har den, og jeg har bare positivt å si om den! Bruker den ikke så mye da, går mest i ipad!

Anonymous poster hash: d327b...1ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...