Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SVP1321M2EB/sony-vaio-pro-13-3-ultrabook-sortØnsker meg en pc som veier lite, og ser denne kun veier 1 kg. Den skal kun brukes til studier og nettsurfing. Dere som har peiling på slikt, ser denne ok ut? Anonymous poster hash: 22716...58a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har en Sony Vaio, og det er godt mulig at jeg har et "mandagsprodukt", men jeg er svært misfornøyd. Den støyer voldsomt, går ofte i svart (skjermdriverne slutter å fungere), har hatt den 3 ganger inne til rep. Den takler dårig noe mer enn internett, Photoshop, se film og til og med å skrive en enkel epost kan få pc`n til å låse seg. Hadde på forhånd hørt mye bra om Sony Vaio, men jeg er ikke fornøyd. Har hatt den i snart 1 år og ALDRI mer Sony Vaio på meg. Anonymous poster hash: 3b32d...06d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har en Sony Vaio, og det er godt mulig at jeg har et "mandagsprodukt", men jeg er svært misfornøyd. Den støyer voldsomt, går ofte i svart (skjermdriverne slutter å fungere), har hatt den 3 ganger inne til rep. Den takler dårig noe mer enn internett, Photoshop, se film og til og med å skrive en enkel epost kan få pc`n til å låse seg. Hadde på forhånd hørt mye bra om Sony Vaio, men jeg er ikke fornøyd. Har hatt den i snart 1 år og ALDRI mer Sony Vaio på meg. Anonymous poster hash: 3b32d...06d Er det samme modell som jeg har linket til eller en annen? Anonymous poster hash: 22716...58a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har den, og jeg har bare positivt å si om den! Bruker den ikke så mye da, går mest i ipad! Anonymous poster hash: d327b...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå