Gå til innhold

Feberfri dag selv uten andre symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på to har hatt feber i helga. Hun har spist godt, er i godt humør, har lekt og løpt rundt og er ikke forkjøla.

Har lagt seg nå og feber er på vei ned.

Skal / skal ikke levere i bhg i morgen?

Anonymous poster hash: c1056...f5e

Skrevet

Ikke barnehage i morgen. Hun skal ha en feberfri dag. Er hun feberfri i morgen skal hun være hjemme, har hun feber i morgen må hun være hjemme på tirsdag også.

Anonymous poster hash: 1915b...c2b
Skrevet

H

Ikke barnehage i morgen. Hun skal ha en feberfri dag. Er hun feberfri i morgen skal hun være hjemme, har hun feber i morgen må hun være hjemme på tirsdag også.

Anonymous poster hash: 1915b...c2b

Enig!

Skrevet

Jeg kjenner mange leger, ingen av dem anbefaler feberfri dag på generelt grunnlag. Det er allmenntilstanden som avgjør. Folkehelseinstituttet har også anbefalinger om når barn bør holdes hjemme fra barnehagen, og de sier at barnet kan i barnehagen når det ikke har feber og allmenntilstanden er god. Jeg har enda til gode å se medisinsk begrunnelse for generell anbefaling om feberfri dag hjemme.

Anonymous poster hash: c0e1f...b29

Skrevet

Jeg merket fort at små barn trenger en feberfri dag hjemme.

Sendte vi småen for tidlig i barnehagen tok det ikke lange tiden før sykdommen kom tilbake.

Anonymous poster hash: 46fce...8ca

Skrevet

Feberfri dag!!! La nå de stakkars barna komme seg ordentlig!!

Anonymous poster hash: 0da5a...33c
Skrevet

Grunnen til at barnehagene sier dette med feberfri dag, er jo fordi at man kan være feberfri på morning, og så stiger feberen igjen etter noen timer.

Så skal du være sikker på at barnet er friskt, så holder du hjemme en feberfri dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...