Gå til innhold

ville du satset på denne mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fikk et barn med ei han lå med i fylla en gang. Han sa de brukte kondom, men at denne sprakk. Han ba henne ta angrepille dagen etter, trolig aldri ikke dette gjort da hun ble gravid

Uansett. Han prøvde ha kontakt med barnet i starten, men barnetsmor gjorde det klart at hun ikke ønsket å ha barnefar i livet. Hun brøt avtaler far hadde når han skulle tilbringe tid med spebarnet. Hun fant seg en ny mann, som hun ville skulle fungere som barnets far. Mor sier hun ikke ønsker å ha barnefar i livet til barnet, da barnet har fått en "ny" pappa. Mor angrer på at hun fortalte far at hun var gravid

Far velger å ikke gå rettens vei. Han orker ikke å forholde seg til mor. Han vil at barnet skal ta kontakt med han når barnet blir gammel nok til det selv. Far sier han følelsesmessing ikke har barn. Barnet er 2 år, de har ikke hatt kontakt på 1,5år

Ville dere datet en slik mann? Jeg ønsker meg barn i fremtiden, men tviler litt på han pga dette

Hva tenker du?

Anonymous poster hash: 0e2de...74d

Skrevet

Ville ikke satset på han nei, husk at det er en annen side av saken her og.... 

Skrevet

Det er tre sider av en sak,unge dame. Hans - hennes og den rikitge! Men du kan jo date han. Er jo ikke snakk om at dere skal gifte dere etter 2 mndr eller noe? Ta ting rolig, bli kjent og forhør deg litt - event noen som kjenner noen av denne ex som han har barn med. :)

Skrevet

Uttalelsen om at han følelsesmessig ikke har barn står i konflikt med grunnen han oppgir til at han ikke går rettens vei for å få samvær. Han virker lite interessert i barnet. Jeg ville styrt unna.

Anonymous poster hash: fa630...66d

Skrevet

Hvis du liker han skikkelig godt ville jeg sjekket opp saken selv. Funnet ut hva som faktisk er sant i den situasjonen.. I sånne saker er det veldig vanlig at hu sier han er vanskelig, og han sier hun er vanskelig for å få sympati..

Anonymous poster hash: 7fb40...42e

Skrevet

Takk for svar. Har sett flere meldinger mor sendte til han i starten. Hun sier rett ut at hun ikke vil ha han som far. Hun har skrevet masse stygt på meldinger til han. Jeg vet hvem denne kvinnen er, vet at hun sliter psykisk og er ustabil humørmessig. Han ønsket å være far i starten, men når hun0kjeftet han ned og kastet han ut av huset fordi den nye mannen hennes skulle bli pappaen, fikk far nok. Han er veldig tålmodig, egentlig. Men orker ikke hennes opplegg. Flere sider av saken her, men vet mye av det han sier stemmer fordi jeg har sett meldinger.

Samtidig, skulle ønske han tok opp kampen mot mor. Barnet fortjener sin far. Han sier han ikke kommer til å gjøre det fordi han ikke orker å ha den "megga" i livet sitt

Liker fyren kjempe godt, men blir litt engstelig pga dette

Skrevet

Nei en sånn mann ville jeg ikke satset på!

Han må jo kjempe for å se barnet sitt,ellers er han faen ikke mye intressert i ungen sin.

Skrevet

Han sier han ikke kommer til å gjøre det fordi han ikke orker å ha den "megga" i livet sitt

Denne setningen sier etter min mening det meste.....

Han tenker mer på seg selv enn på barnet sitt. Tenk på det stakkars barnet som lever med en psykisk ustabil mor og en far som ikke vil ta opp kampen fordi faren ikke ønsker "megga" i livet sitt.... Stakkars barn.

Hvis du ønsker et forhold med en mann som du skal få barn med, da må du i hvert fall ikke ha en eneste forhåpning om at dette er en mann som stiller opp for barna dere evt får...

Anonymous poster hash: cb497...5f1

Skrevet

Han sier han ikke kommer til å gjøre det fordi han ikke orker å ha den "megga" i livet sitt

Denne setningen sier etter min mening det meste.....

Han tenker mer på seg selv enn på barnet sitt. Tenk på det stakkars barnet som lever med en psykisk ustabil mor og en far som ikke vil ta opp kampen fordi faren ikke ønsker "megga" i livet sitt.... Stakkars barn.

Hvis du ønsker et forhold med en mann som du skal få barn med, da må du i hvert fall ikke ha en eneste forhåpning om at dette er en mann som stiller opp for barna dere evt får...

Anonymous poster hash: cb497...5f1

Jepp.. Den setningen der ødela alt av "troverdigheten" hans...

Jeg hadde STYRT unna…  Han, har ikke jobbet nok for å ha omsorg for sitt barn. 

Skrevet

Nå må dere roe ned litt da jenter ;)

Det er ikke alle menn som er drittsekker selv om de ikke har kontakt med barnet sitt.

Mannen min har et barn fra før og barnevernet rådet ham faktisk til å holde seg unna hvis det ble for mye tull!

Moren til stebarnet mitt er ganske lik det som blir beskrevet i innlegget her.

Nå har ikke mannen min gitt opp ennå da og kjemper for at barnet hans skal ha det best mulig og også å fortsette med samværet, men det har vært et helsike til tider!

Jeg har også en kompis som har to barn. Det eldste barnet har han ikke kontakt med i det hele tatt pga ustabil mor som ikke vil samarbeide, men det andre barnet har han 50 %, samtidig som at han stiller opp for tidligere stebarn. Han er en flott far!

Jeg ville heller sett an hvordan denne mannen er, og ikke bare dømme ham pga det der. Det kan være ganske vondt for de som ikke får "lov" til å se barnet sitt. Og det er ikke alltid så lett å begynne å styre med rettsak og div.

Anonymous poster hash: 14145...eb4
Skrevet

Fedre er ikke (nødvendigvis) født som omsorgspersoner for barna sine. Det er vi mødre som kjemper med nebb og klør. I hvertfall helt i starten! Tror det tok mannen min omtrent to år før han i det hele tatt følte tilknytning til eldstemann, og vi er gift! Så jeg ville tatt det som et godt tegn at han faktisk ønsket å være der for barnet sitt, og syns ikke det er rart at han skygget banen når det ble for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...