Gå til innhold

Gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 11 dager over ikm,iallefall det jeg tror er datoen.... Men kan jo ha hatt el senere enn jeg tror... Har syklus på 35 dager til vanlig. Tok en negativ test idag... Men har en del melke aktig utflod,føler meg oppblåst og er generell ganske trøtt og blir lettere irritert.... Alle disse tegnene vet jeg jo er tegn på graviditet men klarer liksom ikke helt og stole på det siden testen ikke er positiv... Er det andre som har testet positivt sent? Jeg føler meg vel egentlig gravid selv om jeg ikke vet jeg er det.....*sukk*

Anonymous poster hash: 43149...4c3

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt jeg.. Testen din viste negativ? Det betyr vel ikke gravid? Åssen skal vi vite om du er gravid? Du får ta en test til i morgen tidlig, er den også negativ er du garantert ikke gravid.. 

Anonymous poster hash: dd402...9e7
Skrevet

jeg gikk ti dager over ikm for ikke så lenge siden. Fikk negative tester, håpet i det lengste, men var ikke gravid dessverre. Håper det går bedre for deg :)

Anonymous poster hash: dcfee...308
Skrevet

Jeg har alltid fått positiv test før IKM, så jeg aner ikke.
Men tester kan vise negativ selv om man er gravid da, i tidlig fase. Mens de aldri viser positivt om man ikke er gravid.
Vent et par dager du, og ta en ny test med morgen urin :)

Anonymous poster hash: 8e822...31b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...