Gå til innhold

juletrefest....NÅ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig vanlig å ha juletrefest nå i januar? For meg er jula over...

Anonymous poster hash: 13166...3e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jula er helt over for meg også, men det er helt vanlig å ha juletrefest i hele januar.

Anonymous poster hash: 4f065...ed3

Skrevet

Fra gammelt av var det i januar man holdt juletrefest, å ha det i romjula er forholdsvis nytt fenomen ;-)

Skrevet

I ungene sin bhg er det alltid siste helgen i januar. Jobben min arrangerer også juletrefest for ansatte med barn i januar.

Gjest usababy
Skrevet

Jeg har vært vant med at det er i desember. Også da jeg var barn. Var overrasket da jeg hørte om juletrefest i januar når jula er over.

Skrevet

Vi skal på juletrefest 7 januar :)

Skrevet

Meg som trengte tips til juletrefest - her er det helt vanlig. Det hadde vært koselig i romjula, men tror oppmøtet ville blitt dårlig fordi mange reiser bort eller er mye i familieselskap. Før jul -puh. Fram til 20.dag jul er vi vel innafor iflg gamle tradisjoner. Hyggelig å glede seg til noe i januar også da, det er jo helst for ungenes skyld.

Anonymous poster hash: d9e9c...1c9
Skrevet

Var på juletrefest i dag

Anonymous poster hash: 658bc...32c

Skrevet

Vi var på juletrefest i går,å skal på juletrefest i barnehagen neste søndag.

Skrevet

Vi var alltid på juletrefest i januar da vi vokste opp på 80tallet, så jeg er ihvertfall vant til det ;)

Vi har forresten akkurat kommet hjem fra juletrefest nå :)

Anonymous poster hash: 9dbdf...830

Skrevet

Sønnen vår er på en med bestemora si i dag:)

Skrevet

Juletrefester var i januar når jeg vokste opp og for meg er det helt normalt at det er juletrefest i januar. Jeg følger også tradisjonen med at jula varer til 20 dag så her er fortsatt julepynten fremme. Men nå er ikke jeg av de som pynter til jul tidlig i desember da desember er advent og ikke jul i min tradisjon.

Anonymous poster hash: 35893...dc9
Skrevet

Jeg er vokst opp med juletrefest i romjula og pepperkakefest 13. eller 20.dag jul (mormor sa alltid: "20.dag knut skal jula ut". 20.dag jul var knutdag).

På pepperkakefesten ble pepperkakehuset knust, restene ble spist opp og jula ble tatt ned.

Skrevet

Helt normalt her vi bor, var på juletrefest i dag.

Anonymous poster hash: 2c719...8a8
Skrevet

I morgen (i kirka markeres det i dag) er det 13. dag jul, som er epifania eller hellige-tre-kongers-dag, og for oss er det den siste dagen i jula. Da jeg var barn, var det vanlig å ha julepynt fram til 20. dag jul, altså en uke lenger. Vi er fortsatt i juletiden :)

Skrevet

Da jeg var barn (90-tallet) var det også vanlig med juletrefest i januar :) Aner ikke hvorfor!

Skrevet

Ja juletrefest er i januar. Om det er så vannsklig for deg så ikke gå.

Var på juletrefest i dag og skal neste søndag! Synes dette er en fin Tradisjon. Og ja juletrefest er gøy!

Anonymous poster hash: 24ee1...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...