Gå til innhold

Jeg går rundt å ønsker å være utro..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke vært sammen mer en 2 år men vi har nesten ikke sex lengre. Han orker ikke, er så sliten, sier det ikke er vanlig å ha det så ofte..

Han gir meg aldri komplimanger, har aldri sagt jeg er pen eller noe i den dur. Sa jeg var flink som kunne bruke kompass en gang, det er alt :P

Kritisere meg ofte, jeg er ikke nøye nok eller gjør ting på "feil" måte.

Han prioritere jobben sin og jeg er veldig mye hjemme alene.

Han ser ut som en gud og det er en pinelse for meg å se han, men ikke så lov å røre.. Jeg orker ikke ta initiativ lengre for blir så lei meg av å bli avvist

Sånn forøvrig sier han at det er meg han vil ha..

Klart bør jeg ordne opp hjemme først, men av diverse årsaker så er ikke det så fort gjort..sier ikke at jeg planlegger å være utro, men gud som jeg svaner sex og at noen vil ha meg!

[i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 9f87c66dfbed3233973ee12d0ab7ba43"] 9f87c...a43 [/acronym] [/i]
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell ham det. Da har han et valg.

Skrevet

Hvorfor fortsette med han..?

Anonymous poster hash: 95ce9...1de

Skrevet

Hvorfor fortsette med han..?

Anonymous poster hash: 95ce9...1de

Tja, vet ikke..synes det er skummelt å skulle gå, føler meg så mislykket som ikke greier det her med fohold, håper vel i det lengste at han skal få mere lyst på meg og prioritere meg også..selv om jeg har sluttet å tro på julenissen forlengst. Men skjønner jo at når jeg har begynt å tenke på utroskap som en mulighet så er det gått litt langt

Anonymous poster hash: 9f87c...a43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...