Gå til innhold

Det er "noe" i huset vårt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere tror sikkert jeg er gal nå, og derfor velger jeg å være anonym. Men i denne leiligheten er vi ikke alene! :( Jeg skal selge nå. Prospektet er klart, og det er visning neste mandag. Men jeg blir snart gal, for dette går utover minstemann i huset, som er litt over 6 mnd. Vi har byttet soverom pga dette, men det hjelper jo ikke. Katten vår skyter rygg, kveser, og løper opp trappen igjen :/ Jeg blir snart gal av dette, og er lei av å høre lyder fra underetasjen når jeg sitter her alene på kvelden. Lei av å bli redd når det plutselig brenner i vedovnen uten at jeg så mye som har nærmet meg den :(  Dører som åpner seg på tross av at dem er lukket godt igjen, osv.

Lei av å slite for å få den stakkars babyen min til å sove. Han våkner hver eneste kveld og natt, og holder det gående i minimum 1 time, på det verste 3 timer. Jeg har ingen annen plass å gjøre av meg da familien min bor 55 mil unna. Håper virkelig jeg får solgt fort, men kjenner også stikk av dårlig samvittighet for at dem som skal bo her kanskje også får det på samme måte :(

Jeg har aldri trodd på den slags, men nå har jeg virkelig ikke noe valg lenger. I en alder av 40, hadde jeg aldri trodd vi måtte flytte fordi vi ikke får være i fred av dette som er totalt uforklarlig. Jeg tar gjerne imot tips fra andre som evnt har opplevd dette, sånn at den siste mnd/siste 2 månedene vi må bo her før vi får flyttet, for dette er rett og slett ekkelt og veldig frustrerende.

Og til dere som absolutt ikke tror på sånn; Det er HELT greit, men jeg trenger ikke dritt nå, for dette er ille nok som det er :/

Anonymous poster hash: 94188...9ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har dere ikke prøvd å rense huset først?

Skrevet

Herlighet, man prøver i det miste å rense huset før man selger det!

Anonymous poster hash: 6efda...12c
Skrevet

Du vet at den eller de som er i huset kan flytte med dere? Det skjer ofte

Anonymous poster hash: 72e69...f37
Skrevet

Prøv å rense huset selv eller ta kontakt med et medium som kan hjelpe deg.

Anonymous poster hash: 55a4a...037

Skrevet

Ta kontakt med Bente Pettersen, hun renser ut slikt og er virkelig dyktig!

Du finner henne på facebook også, men hun har en hjemmeside også, husker den bare ikke i farta.

Anonymous poster hash: c8695...80e
Skrevet

Huff:( Har egentlig aldri trodd på slike ting. Før vi flyttet hit.

Her er det også "noe". Hører godt at noen går rundt oss,hører at lyset på badet slår seg på etter vi har lagt oss(radioen kommer på automatisk da vi slår på lyset),tv slår seg på og bytter kanal som den vil.

Føler meg ikke redd,men liker det ikke,spesielt når jeg er alene hjemme.

Håper dere får solgt fort:)

Anonymous poster hash: 47548...7c2

Skrevet

Jeg har prøvd ALT! Så jeg selger ikke og bytter skole på datteren min for moro skyld. Glemte å skrive det i hovedinnlegget at alt er prøvd. Jeg er nr 11 som bor her på 8 år, noe jeg dessverre ikke visste når jeg kjøpte. Jeg har aldri opplevd dette tidligere, og håper virkelig ikke det blir med på flyttelasset :/

Anonymous poster hash: f926e...39c
Skrevet

Ta kontakt med Michael Winger om du bor i nærheten. Ellers har han kanskje noen han kan anbefale...

www.englehviskeren.no

Anonymous poster hash: 28fab...131

Skrevet

Dette høres ut som en sak for åndenes makt.

Skrevet

Jeg har prøvd ALT! Så jeg selger ikke og bytter skole på datteren min for moro skyld. Glemte å skrive det i hovedinnlegget at alt er prøvd. Jeg er nr 11 som bor her på 8 år, noe jeg dessverre ikke visste når jeg kjøpte. Jeg har aldri opplevd dette tidligere, og håper virkelig ikke det blir med på flyttelasset :/

Hva er "alt" da?

Skrevet

Først og fremst ber du dem slutte, komme seg bort, si at de ikke er velkomne. Sleng gjerne på "i Jesu navn" også, om du ønsker det.

Deretter kan du gjerne klappe, eller ringe i en bjelle. 

Har du en bibel i huset? Ha den inne på soverommet der barna sover. 

Og så kontakter du noen som kan velsigne huset og/eller foreta en renselse.

Anonymous poster hash: 2ad62...2cd
Gjest marimai
Skrevet (endret)

Det finnes ikke spøkelser i den betydning av døde mennesker. Når et menneske dør går ikke sjelen hvileløst rundt på jorden.. Sjelen ligger i hvile frem til Jesus kommer igjen.

Og hvis man tenker seg om, hvorfor skulle noen mennesker gå rundt og skremme andre mennesker etter de er døde, det gir ingen mening.

Det som folk kaller spøkelser er de onde åndene som fulgte satan når han ble kastet ned på jorden etter at han gjorde opprør mot Gud. De kan ikke gjøre noe fysisk skade, men de kan etterligne mennesker som har dødd, gjøre ting som får oss til å tro at det er mennesker som har levd har blitt spøkelser. Disse urene åndene har ikledd seg et avdød menneskes skikkelse for å få innpass eller innflytelse i den fysiske verden.

F.eks når sånne synske tar kontakt med avdøde slektninger av noen og forteller ting som bare de visste, da er det demonene de egentlig tar kontakt med og som vet slike personlige detaljer.  De kan føre deg virkelig på avveie, så man må aldri ta kontakt med slike! Det står i bibelen: 5.Mos.18.11: "Ingen må drive med besvergelser,
spørre gjenferd og spådomsånder til råds eller søke råd hos de døde."

Men det dere kan gjøre er å be en prest komme og lyse fred over huset.

Dere kan også selv si " La Guds fred og Jesus kjærlighet lyse over dette huset." Ta gjerne et lys med og gå inn i hvert rom mens du gjentar dette.

Gud er sjefen :)

Endret av marimai
Skrevet

Vi har prøvd å ignorere det, har hatt fjernrensing, to stk som har vært her å renset, og til og med en prest som har prøvd å hjelpe oss. Er det mer vi kan gjøre, så kom gjerne med det, for det er fortsatt ikke for sent å trekke salget. Det koster meg noen tusen, men heller det enn alt styret ved å flytte :(

Skrevet

Takk for svar :) Jeg har Bibel i huset, og prøver gjerne det dere sier over her.

Skrevet

Herregud, det er mye gale damer her inne :o Jeg blir helt sjokkert.

Anonymous poster hash: 1726b...e3c

Skrevet

Herregud, det er mye gale damer her inne :o Jeg blir helt sjokkert.

Det er lett å si før du har opplevd noe av det samme. 

Anonymous poster hash: 2ad62...2cd

Skrevet

Det finnes ikke spøkelser i den betydning av døde mennesker. Når et menneske dør går ikke sjelen hvileløst rundt på jorden.. Sjelen ligger i hvile frem til Jesus kommer igjen.

Og hvis man tenker seg om, hvorfor skulle noen mennesker gå rundt og skremme andre mennesker etter de er døde, det gir ingen mening.

Det som folk kaller spøkelser er de onde åndene som fulgte satan når han ble kastet ned på jorden etter at han gjorde opprør mot Gud. De kan ikke gjøre noe fysisk skade, men de kan etterligne mennesker som har dødd, gjøre ting som får oss til å tro at det er mennesker som har levd har blitt spøkelser. Disse urene åndene har ikledd seg et avdød menneskes skikkelse for å få innpass eller innflytelse i den fysiske verden.

F.eks når sånne synske tar kontakt med avdøde slektninger av noen og forteller ting som bare de visste, da er det demonene de egentlig tar kontakt med og som vet slike personlige detaljer. De kan føre deg virkelig på avveie, så man må aldri ta kontakt med slike! Det står i bibelen: 5.Mos.18.11: "Ingen må drive med besvergelser,

Dere kan også selv si " La Guds fred og Jesus kjærlighet lyse over dette huset." Ta gjerne et lys med og gå inn i hvert rom mens du gjentar dette.

Ja, og jeg er julenissen. Gud og Satan du liksom.

Skrevet

Herregud, det er mye gale damer her inne :o Jeg blir helt sjokkert.Anonymous poster hash: 1726b...e3c

Det er lett å si før du har opplevd noe av det samme.  Anonymous poster hash: 2ad62...2cd

Det er nok en logisk forklaring. Bor selv i ett hus det visstnok spøker i (ifølge tidligere eiere), men det er ikke så vanskelig å finne naturlige forklaringer på ting altså :)

Skrevet

Et kjerringråd er salt i alle hjørner av rommet/ rommene det er liv i.når saltet skifter farge har det "trukket Til seg" noe og kastes. Aner ikke om det virker.

Anonymous poster hash: 2a635...2dd

Skrevet

Et kjerringråd er salt i alle hjørner av rommet/ rommene det er liv i.når saltet skifter farge har det "trukket Til seg" noe og kastes. Aner ikke om det virker. Anonymous poster hash: 2a635...2dd

Haha, dette blir bare sprøere og sprøere!

Skrevet

Jeg opprettet ikke denne tråden for å få masse dritt. Men det var vel ikke annet å vente. Dette er faktisk et alvorlig og reelt problem for oss. Takk til dere med konstruktive svar :)

Skrevet

Det kan være en gjenstand som er problemet.

Har dere noen gudebilder eller noen 'rare' pynteting..

Evt tepper??

Jeg har opplevd sånne ting - EKKELT

Anonymous poster hash: 9932a...3ac

Skrevet

Det som folk kaller spøkelser er de onde åndene som fulgte satan når han ble kastet ned på jorden etter at han gjorde opprør mot Gud. De kan ikke gjøre noe fysisk skade, men de kan etterligne mennesker som har dødd, gjøre ting som får oss til å tro at det er mennesker som har levd har blitt spøkelser. Disse urene åndene har ikledd seg et avdød menneskes skikkelse for å få innpass eller innflytelse i den fysiske verden.

F.eks når sånne synske tar kontakt med avdøde slektninger av noen og forteller ting som bare de visste, da er det demonene de egentlig tar kontakt med og som vet slike personlige detaljer.  De kan føre deg virkelig på avveie, så man må aldri ta kontakt med slike! Det står i bibelen: 5.Mos.18.11: "Ingen må drive med besvergelser,

Jeg må bare spørre om en ting, hva i alle dager gjør egentlig du her på dette forumet?

Har lest en del av det du har skrevet tidligere og det er bare forkynning og vås.

Anonymous poster hash: 91794...0ca

Skrevet

Du kan prøve å rense selv med salvie også, se her:

http://www.alternativbutikken.com/index.php?main_page=page_7

Forstår du har lyst til å flytte om ingenting funker. Slike ting stjeler energien fra dere.

Og når dere flytter inn på nytt sted, skader det ikke å rense der med salvie før dere flytter inn heller. For å fjerne enegier fra de som har bodd der før.

Skjønner det er mange som ikke forstår dette, men mange er sånn at de tremger håndfaste bevis for å tro på ting. Folk er forskjellige! :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...