Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Eller ikke skeptisk i det hele tatt. På meg virker det som om han prioritere jobben framfor barnet sitt. Han jobber mye borte, 1 mnd hjemme/ 1 mnd jobb og har barnet mest i helgene(kanskje 3 av 4 helger) når han er hjemme og litt mer i ferier. Han tenker å jobbe sånn en god stund til og har allerede gjort det siden før barnet ble født. Jeg ser jo at far og barn ikke har det nærmeste foholdet, men ikke så rart det når det blir ordinært samvær halve året bare. Å ta en annen jobb nærmere er visst uaktuelt. Anonymous poster hash: 28a79...454
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Tja, skeptisk er vel kanskje ikke ordet, men jeg hadde nok innsett at det er slik han er og at jeg ikke kunne forvente noen endring på det området. Anonymous poster hash: a4934...90e
Siamese Hellhound Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Såååååååååååååååååå skeptisk ville jeg vært hvis dette var noen jeg vurderte å få barn med i fremtiden. Men ikke ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå