Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Hvem er det? Anonymous poster hash: e174c...018
Light of my life Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Alex og Hanami på delt 1ste plass. Begge finner du på Tjuvholmen. Ligger også en ny ved Collusseum kino som heter RÅ; også veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Alex og Hanami på delt 1ste plass. Begge finner du på Tjuvholmen. Ligger også en ny ved Collusseum kino som heter RÅ; også veldig bra! Er det et hyggelig sted også? Unnskyld, men jeg er sjeldent i Oslo og har inntrykk av at endel livnærer seg på take away, jeg vil kose meg og drikke vin til Anonymous poster hash: e174c...018
Light of my life Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Alex og Hanami på delt 1ste plass. Begge finner du på Tjuvholmen. Ligger også en ny ved Collusseum kino som heter RÅ; også veldig bra! Er det et hyggelig sted også? Unnskyld, men jeg er sjeldent i Oslo og har inntrykk av at endel livnærer seg på take away, jeg vil kose meg og drikke vin til Anonymous poster hash: e174c...018 Alex og Hanami er ihvertfall meget bra dersom du ønsker helaften med vin. Du bør booke bord, spes i helgene. Har selv bare kjøpt takeout fra Rå så vet ikke hvordan atmosferen er, men det ser ihvertfall koselig ut der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå