Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Dere tror sikkert jeg er gal nå, og derfor velger jeg å være anonym. Men i denne leiligheten er vi ikke alene! Jeg skal selge nå. Prospektet er klart, og det er visning neste mandag. Men jeg blir snart gal, for dette går utover minstemann i huset, som er litt over 6 mnd. Vi har byttet soverom pga dette, men det hjelper jo ikke. Katten vår skyter rygg, kveser, og løper opp trappen igjen :/ Jeg blir snart gal av dette, og er lei av å høre lyder fra underetasjen når jeg sitter her alene på kvelden. Lei av å bli redd når det plutselig brenner i vedovnen uten at jeg så mye som har nærmet meg den Dører som åpner seg på tross av at dem er lukket godt igjen, osv. Lei av å slite for å få den stakkars babyen min til å sove. Han våkner hver eneste kveld og natt, og holder det gående i minimum 1 time, på det verste 3 timer. Jeg har ingen annen plass å gjøre av meg da familien min bor 55 mil unna. Håper virkelig jeg får solgt fort, men kjenner også stikk av dårlig samvittighet for at dem som skal bo her kanskje også får det på samme måte Jeg har aldri trodd på den slags, men nå har jeg virkelig ikke noe valg lenger. I en alder av 40, hadde jeg aldri trodd vi måtte flytte fordi vi ikke får være i fred av dette som er totalt uforklarlig. Jeg tar gjerne imot tips fra andre som evnt har opplevd dette, sånn at den siste mnd/siste 2 månedene vi må bo her før vi får flyttet, for dette er rett og slett ekkelt og veldig frustrerende. Og til dere som absolutt ikke tror på sånn; Det er HELT greit, men jeg trenger ikke dritt nå, for dette er ille nok som det er :/ Anonymous poster hash: 94188...9ce
MamsenMedToSmå Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Hvis det plutselig brenner i vedovnen uten at dere er i nærheten av den vil jeg tro det er noen som "tuller" med dere? Jeg velger å tro at du ikke tuller, og faktisk er redd. så da krysser jeg fingrene for at dere får solgt fort og at du finner et nytt sted og bo der du føler deg trygg
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Jeg kjenner til andre som har hatt liknende opplevelser, og som har fått løst det gjennom at noen har kommet og "renset" huset. Jeg har vurdert å gjøre det selv, da eldstemann var liten tror jeg at det var noen som skremte ham mange ganger - han bråvåknet, sto i sengen og skrek "mann" mens han pekte mot hjørnet i rommet (som var tomt). små barn er ofte veldig vare for disse tingene, etterhvert som han ble større reagerte han ikke lenger. Sjekk på nettet om det er noen i nærheten som kan hjelpe deg - kan i hvert fall ikke skade.. :-) Lykke til! Anonymous poster hash: 795a7...3fe
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Hva med å kontakte noen av de som er med Åndenes makt? Kan jo ikke skade! Og kanskje du ikke må flytte heller! Anonymous poster hash: c1cca...d50
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg tror absolutt på deg,og du må få noen som kan rense huset for deg.Er ikke sikker tdet blir jelt bra,men iallefall bedre. Kan ikke babyen sove sammem med deg da om han blir påvirket av dette og redd? Vil jo ikke at han skal få nattskrekk heller... Anonymous poster hash: c4be9...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå