Gå til innhold

Au, jeg tar ikke den tabletten igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angrepillen ble inntatt igår pga kondom som sprakk. Idag har jeg så vondt at jeg ikke vet om jeg skal sitte, stå eller ligge. Kjennes ut som kraftig urinveisinfeksjon.

Tilfeldighet eller er det vanlig å få slik bivirkning?

Anonymous poster hash: 653fe...f02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt flere, har ikke merket noe som helst

Det må være noe annet

Anonymous poster hash: 8c340...768

Skrevet

Virkelig? Det blir nok legetime imorgen.

Skrevet (endret)

Se på pakken om det står noe om bivirkninger? Hvis ikke ring til legevakten. Men er ikke rart om det skulle være noen bivirkninger. Hørtes ikke noe godt ut.

Endret av Fru vims
Skrevet

Hva slags bivirkninger sto det i brosjyren da? Om det er bivirkning, men sterkere enn det som står nevnt i brosjyren, så kontakt legen i morgen og fortell det.

Anonymous poster hash: a427c...1dd
Skrevet

Jeg hadde en del magesmerter etter inntak av angrepillen for en god del år siden. Men ikke så sterke som det virker som dine er, så ta kontakt med legen du.

Anonymous poster hash: bc937...ee3
Skrevet

Står kun at man kan få smerter i livmoren, kvalme, svimmelhet osv. Ingenting om svie :/

Skrevet

Forklarte kanskje litt dårlig i hovedinnlegget. Jeg har ikke vondt i magen, kun litt rumling. Det er i underlivet jeg har vondt, det svir og brenner konstant. Man kan jo få uvi av samleie, så kan jo være tilfeldig at jeg fikk vondt 14 timer etter angrepillen ble tatt.

Skrevet

Vondt i urinveiene skyldes nok heller sexen i seg selv, enn angrepillen. Drikk appelsinjuice eller vann med masse sitronsaft i, har du tranebær i noen form, ta det og. Så tar du kontakt med lege i morgen, hvis du føler at det er nødvendig.

Svie i urinveiene kan også være et symptom på klamydia. Det er nok lurt å teste for kjønnssykdommer uansett.

Skrevet

Kjønnssykdom

Anonymous poster hash: 8469c...1f8

Skrevet

Klar over at det er et tegn på klamydia, men jeg har vært gift i mange år så jeg velger å tro at det er noe annet :) Takk for gode råd!

Skrevet

Tviler for at det er kjønnssykdommer, men skal selvfølgelig ta det opp med lege.

Skrevet

Bare du ikke var gravid fra før av? Før kondomen sprakk? Ville ringt legevakta tror jeg... 

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sopp i underlivet kanskje? Jeg fikk det pga angrepille, får det av det meste da men.. Eller kanskje UVI

Skrevet

Leste i pakningsvedlegget at angrepillen ikke var farlig dersom man skulle være gravid. Blir greit å få alt sjekket i morgen kjenner jeg..

Hi

Skrevet

Fikk heller ingen bivirkninger.

Anonymous poster hash: 74f28...795

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...